خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین؛

رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین برگزار می شود

رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین از اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین با هدف آشنایی دختران جوان با نحوه پاسخگویی به شبهات و سوالات مرتبط با انقلاب اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۶۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

حجت الاسلام یوسف پورآرین اظهار کرد: تبیین اساس کار سازمان تبلیغات اسلامی برای گروه های مخالف است و یکی از گروه هایی که ما می توانیم کار تبیین را از آنها به درستی انتظار داشته باشیم دختران نوجوان هستند.

وی بیان کرد: در جنگ هدفمند دشمن و تلاش او برای تسخیر قلب و ذهن مردم، تبیین اساس کار ما است و ما باید دل ها و ذهن را قانع کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزون عنوان کرد: در یک سال گذشته تمرکز ویژه ای بر روی دانش آموزان مقطع متوسطه انجام شده و بیش از 600 نفر از آنها در طرحی با نام « دختران حاج قاسم » شبکه سازی شده اند.

وی از اجرای رویداد «شیرین بیان» در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: در امتداد رویداد دختران حاج قاسم رویداد «شیرین بیان» طراحی شده است.

حجت الاسلام پورآرین تصریح کرد: دحتران شرکت کننده در این رویداد با روش ها و نحوه پاسخگویی به شبهات و سوالات آشنا شده و تلاش خواهد شد تا به ابزار پاسخ به شبهات مجهز شوند.

وی تاکید کرد: شبهات دشمنان نسبت به انقلاب و انتخابات به این گروه ها ارائه خواهد شد و بعد این گروه ها با راهنمایی اساتید راهنما باید نسبت به رفع و پاسخ به این سوالات و شبهات اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین بیان کرد: تلاش خواهد شد این دختران با روش های پاسخگویی به شبهات و منابع این نوع پاسخگویی اشنا شوند.

وی در پایان با بیان اینکه این رویداد با حضور بیش از 120 دختر در قالب 25 گروه ۳ تا ۶ نفره برگزار خواهد شد، یادآور شد: این رویداد از فردا پنجشنبه به مدت دو روز در تبلیغات اسلامی قزوین برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار