خبرهای داغ:
غلامی خبر داد

برگزاری ۱۰۰۰ عنوان برنامه طی دهه فجر در کبودراهنگ/ افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۵۹ پروژه اقتصادی

همدان-فرماندار شهرستان کبودراهنگ از برگزاری بیش از یک هزار عنوان برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسلم غلامی در ستاد دهه فجر شهرستان کبودراهنگ از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر ۱۵۶۲ میلیارد تومان در این شهرستان در ایام‌الله فجر خبر داد و ظهار کرد: از این تعداد، ۱۵۱ پروژه با اعتباری افزون بر یک هزار و ۲۳۹ میلیارد تومان در ایام الله فجر افتتاح و عملیات اجرایی هشت پروژه با اعتباری افزون بر ۳۲۳ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ‌زنی این تعداد پروژه برای ۶۰۰ نفر فرصت شغلی و اشتغال به همراه خواهد داشت، گفت: راه‌سازی، اماکن ورزشی، چمن مصنوعی، احداث  گلخانه، واحد‌های صنعتی، آبرسانی، بهسازی، مسکن ملی، روستایی و محرومان از جمله حوزه‌های مختلف در پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی این شهرستان در ایام‌الله فجر خواهد بود.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ از برگزاری بیش از یک هزار عنوان برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد و افزود: نواختن زنگ انقلاب در مدارس، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران کل، رژه خودرویی، غبارروبی مزار شهدا، جشن‌های انقلاب در روستا‌ها و شهر‌ها و مسابقات مختلف ورزشی، برپایی نمایشگاه و شرکت در راهپیمایی ۲۲  بهمن از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده این شهرستان در دهه فجر است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸۰ مرکز فرهنگی، هنری و ۲۵۰ مرکز آموزشی و فعالیت پایگاه‌های مقاومت در سطح شهرستان بیان کرد: تمام این مراکز فرهنگی، هنری، آموزشی و پایگاه‌های مقاومت و مساجد در دهه فجر دارای برنامه خواهند بود.

غلامی با تأکید بر مردم‌محور بودن برنامه‌های دهه فجر امسال شهرستان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین عملکرد و دستاورد‌های نظام بوده که بیان این دستاورد‌ها توسط مدیران ادارات و دستگاه‌ها در برنامه‌های دهه فجر از نقش مؤثری در امیدآفرینی جامعه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برخوردار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار