بروشکی در همایش رأی اولی های شهرستان خاش:

لزوم نقش آفرینی جوانان به ویژه رأی اولی ها به‌عنوان اثرگذارترین قشر جامعه در انتخابات پیش رو

مدیر کل آموزش و پرورش استان در همایش رأی اولی های شهرستان خاش،اظهار کرد: حضور آگاهانه مردم و شما جوانان در انتخابات مهر تأییدی بر حقانیت نظام و در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت خود و یاس و ناامیدی دشمنان است.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۷۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج زاهدان، حسن بروشکی در همایش رأی اولی های شهرستان خاش با تاکید بر ضرورت همدلی، هم افزایی و اتفاق نظر برای حضور گسترده در انتخابات خاطرنشان کرد: همگان باید تلاش کنیم فضای عمومی جامعه برای برگزاری انتخاباتی پرشور بیش از پیش آماده شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: باید زمینه حضور و مشارکت جوانان به ویژه رأی اولی‌ها در انتخابات فراهم و اهمیت مشارکت در انتخابات برای این قشر تبیین شود.
وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفندماه گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تأییدی بر حقانیت نظام و در واقع مشارکت در تعیین سرنوشت خود و یاس و ناامیدی دشمنان است.
بروشکی افزود: همه با هم یک صدا برای ایران قوی در انتخابات ورود کنیم؛ بدانیم که انتخابات در حقیقت مسابقه‌ای برای خدمت به مردم است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان تصمیم گیری آگاهانه و با فکر در عرصه انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تک تک آراء مردم در سرنوشت کشور موثر خواهد بود و هر برگ رای در حقیقت رای مثبت به نظام و انقلاب است.
بروشکی اظهار داشت: انتخابات در حقیقت تاثیر در سرنوشت ملی مردم دارد و آزمون بزرگی در مقابل هجمه‌ها و دسایس دشمنان خواهد بود؛ چرا که دشمن به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم نسبت به نظام است.
وی حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه را مهم‌ترین وظیفه شرعی و ملی مردم دانست و بیان داشت: مجموعه بزرگ دستگاه تعلیم و تربیت بیشترین تاثیرگذاری را در بین آحاد جامعه و به خصوص جامعه هدف و مخاطبان خود دارد و از این روی رسالتی عظیم بر عهده خواهد داشت.
بروشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همزمانی دهه فجر امسال با اعیاد ماه رجب و تبریک این مناسبت‌ ها بیان داشت: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
وی گفت: در نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی دانش آموزان در مدرسه یاد می‌گیرند نه ظالم و نه مظلوم باشند و این از دستاوردهای انقلاب بوده و خواهد بود. 
وی اظهار داشت: با اعتقاد راسخ به اهداف و آرمانهای انقلاب در مسیری که امام راحل گام گذاشت حرکت کرده و نه تنها یک قدم به عقب نخواهیم برگشت بلکه با تمام توان اهداف عالیه امام و نظام اسلامی را به پیش خواهیم برد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: دشمن امروز به دنبال آن است که فرهنگ خود را به جوانان و نوجوانان ما تحمیل کند که وظیفه داریم در این میدان تقابل فرهنگ‌ها، دانش آموزان را با فرهنگ اصیل انقلاب و فرهنگ تعلیم و تربیت اسلامی ایرانی آشنا کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار