خبرهای داغ:

ورود فاضلاب به رودخانه دز از ساحل غربی به طور کامل قطع شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: با اجرای ۲ طرح مهم فاضلاب در دزفول ورود فاضلاب به رودخانه دز از ساحل غربی به طور کامل قطع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۶۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

حسین سعادتی مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول با اشاره به اجرای ۲ طرح مهم فاضلاب طی ماه‌های اخیر در دزفول گفت: یکی از بزرگترین نقاط آلودگی فاضلاب ورودی پادگان تیپ زرهی دزفول بود که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ورود فاضلاب این پادگان به رودخانه حذف و این فاضلاب به تصفیه خانه فاضلاب هدایت شد.

او افزود: ورود فاضلاب به رودخانه دز از ساحل غربی این رودخانه با اجرای این طرح به طور کامل قطع شده است.

آقای سعادتی‌فر آغاز عملیات فاضلاب کوی مدرس را از دیگر اقدام‌های مهم توسعه شبکه فاضلاب دانست و ادامه داد: عملیات اجرایی ۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۵ هزار انشعاب خانگی با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال در کوی مدرس دزفول آغاز شده است.

 مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول می‌گوید: شبکه آب مسکن زیباشهر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، شبکه فاضلاب کوی مدرس با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال، احداث مخزن سالند با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، ۴ حلقه چاه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، چاه روستای حسین کلولی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال وهمچنین حفاری چاه در نقاط مختلف شهر با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال از جمله طرح‌هایی است که همزمان با دهه فجر در دزفول کلنگ زنی و یا بهره برداری می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت‌های زیرساختی آب و فاضلاب دزفول یادآور شد: آبفای دزفول دارای ۱۵۱ هزار اشتراک آب، ۴۲ هزار اشتراک فاضلاب، ۷۵۰ کیلومتر شبکه آب، ۳۵۰ کیلومتر شبکه فاضلاب و ۱۰۰ حلقه چاه آب آشامیدنی است و ۲۲۰ روستا و ۱۲ شهر دزفول زیر پوشش شبکه آب رسانی قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار