فرماندار اردبیل:

مرکز خدمات‌دهی مجهز سالمندان در اردبیل راه‌اندازی شود

فرماندار اردبیل خواستار تسریع در راه‌اندازی مرکز استاندارد خدمت‌دهی به سالمندان و معلولان شد و گفت: در کنار استفاده از بخش خصوصی باید از ظرفیت‌های مردم و خیرین نیز استفاده شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۰۵۳
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

مرکز خدمات‌دهی مجهز سالمندان در اردبیل راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی صبح امروز در بازدید از مرکز توانبخشی حضرت ابولفضل (ع) اردبیل به لزوم ایجاد مرکز توانبخشی استاندارد در اردبیل اشاره کرد و گفت: یکی از مطالبات اساسی مردم اردبیل راه‌اندازی مرکز خدمات‌دهی مجهز واستاندارد برای سالمندان و معلولان است.

وی از فراخوان و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز استاندارد و مناسب برای سالمندان در یکی از مناطق اردبیل خبرداد و گفت: ۵ هکتار زمبن برای این منظور در یکی از مناطق اردبیل در نظر گرفته شده و هم اکنون به‌دنبال  سرمایه‌گذار برای این پروژه مهم هستیم.

اعتماد اعجازی به تشریح جزئیات این مرکز توانبخشی پرداخت و گفت: ایجاد فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی در کنار خدمات‌دهی مناسب به سالمندان و معلولان از جمله بخش‌های مدنظر در این مجتمع است.

وی مشارکت مردم و خیرین در راه‌اندازی مراکز سالمندان وخیرین را متذکر شد و گفت: کار مردمی ماندگار است چراکه کمک به همنوع دارای برکت روزافزون در زندگی انسان می‌شود.

فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود از متولیان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی خواست تا با حمایت‌های خود در سرعت بخشیدن به این پروژه مهم نقش آفرینی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار