رئیس هیأت بازرسی انتخابات شهرستان ری:

۵۰۰ بازرس بر روند انتخابات شهرستان ری نظارت خواهند داشت

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان ری در چهارمین نشست اعضای هیات بازرسی گفت: با حرکت در چارچوب قانون و طبق آیین نامه مقررات، در جهت ساماندهی و ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی سالم تلاش می شود.
کد خبر: ۹۵۷۳۸۶۶
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

 

به گزارش کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان ری، چهارمین نشست اعضای هیأت بازرسی انتخابات شهرستان ری عصر امروز به ریاست محمود بهارلو در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان ری در این نشست گفت: با حرکت در چارچوب قانون و طبق آیین نامه مقررات در جهت ساماندهی و ایجاد فضای مناسب برای تحقق انتخابات رقابتی سالم تلاش می شود.

وی افزود: تعداد ۵۰۰ نفر بازرس بر روند انتخابات شهرستان ری نظارت خواهند داشت که در این راستا ضروریست بازرسان انتخابات اشراف کامل و کافی بر قوانین انتخابات داشته باشند.

بهارلو اضافه کرد: بازرسین این هیأت میبایست ماده ۲۸ قانون انتخابات که شامل نظارت بر حسن جریان انتخابات است را به دقت اجرا نمایند تا زمینه حضور حداکثری فراهم شود.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف بازرسی انتخابات، پیشگیری از تخلف و کنترل انحراف از مسیر قانون انتخابات است و هیأت بازرسی در کنار هیئات اجرایی و نظارت بر انتخابات تلاش می کند تا همگان شاهد انتخاباتی سالم و پرشور باشیم.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان ری در پایان تاکید کرد : شهروندان محترم شهرستان می توانند هرگونه گزارش و شکایت مرتبط با انتخابات پیش رو را در سطح شهرستان ری، به منظور رسیدگی قانونی و پاسخگویی، به هیات بازرسی انتخابات شهرستان با شماره ۵۵۹۶۱۰۱۰ اعلام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار