مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان اردبیل برگزار شد

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل از برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت با شرکت ۲۲ دستگاه اجرایی این استان در قالب ۵۵ تیم ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۷۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان اردبیل برگزار شد

ودود اسحق‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرگزاری بسیج افزود: امسال مسابقات ورزشی کارکنان دولت در استان نسبت به سال‌های گذشته متفاوت و در رشته‌های ورزشی از جمله مهارت‌های چالشی، گل کوچک، شنا، تنیس روی میز، شطرنج، داژبال و والیبال در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با شرکت ۲۲ دستگاه اجرایی استان در قالب ۵۵ تیم ورزشی به مدت ۲ هفته برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات جهت گرامیداشت روز جهانی مقاومت با شعار "کارمند تندرست، کارمند اثربخش" برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مسابقات و در رشته چالش‌های ورزشی در بخش مردان تیم آتش‌نشانی مقام اول، امور مالیاتی دوم و انتقال خون مقام سوم را از آن خود کردند و در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه محقق اردبیلی، بهزیستی و تامین اجتماعی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل اضافه کرد: در رشته داژبال آقایان تیم‌های اداره کل ورزش و جوانان و امور زندان‌ها به ترتیب اول و دوم شدند و در بخش بانوان نیز تیم‌های امور مالیاتی، دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل ورزش و جوانان به ترتیب اول تا سوم شدند.

اسحق‌زاده ادامه داد: در رشته تنیس روی میز آقایان تیم‌های شرکت گاز، شرکت آب منطقه‌ای و توسعه حل اختلاف به ترتیب موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم توحید فرازنده اول، عسگر پناهی دوم و مسعود عظیم‌پور و شاپور روحبخش به طور مشترک سوم شدند.

وی گفت: در رشته والیبال هم آموزش و پرورش اول ، دانشگاه علوم پزشکی دوم و بانک کشاورزی سوم شدند.

وی افزود: در رشته گل کوچک آقایان تیم امور مالیاتی اول، امور دام دوم و جهاد کشاورزی سوم شدند و در بخش بانوان نیز تیم دانشگاه محقق اردبیلی مقام اول و تیم اداره کل ورزش و جوانان مقام دوم را کسب کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار