خبرهای داغ:

خروجی آموزش و پرورش، نیرو‌های متخصص، مستعد و آینده‌دار است/ آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است

شاهرود_ امام جمعه بسطام گفت: اساس آموزش و پرورش این باشد که انسان متعهد و متخصص، تربیت و تحویل جامعه دهد و اگر هدف از تحصیل، یادگیری برای رشد و تکامل انسانی باشد بی‌شک فردی کارآمد و مفید خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۳۴
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

خروجی آموزش و پرورش، نیرو‌های متخصص، مستعد و آینده‌دار است/ آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی استبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب ضمن تبریک اعیاد رجبیه و قدردانی از تلاش مدیرکل و مجموعه آموزش و پرورش استان، آن را بزرگ‌ترین، وسیع‌ترین و مهم‌ترین نهادی دانست که خروجی و نتیجه‌اش، نیرو‌های متخصص، مستعد و آینده‌دار بوده و فعالیت‌هایش در راستای تعلیم و تربیت، تزکیه و تعلیم و آموزش و پرورش است.
امام جمعه شاهرود با بیان داستانی از زندگی حضرت ابراهیم (ع) اظهار داشت: در دعای ابراهیم (ع) تعلیم بر تزکیه مقدم شده به این دلیل که ابراهیم در مقام طلب چند خواسته از خداوند است و در مقام تحقق و عالم خارج علم مقدم بر تزکیه است؛ زیرا انسان ابتدا باید به اعمال صالح و اخلاق فاضله آگاه شود و بعد خود را تزکیه کند.
او تأکید کرد: اساس آموزش و پرورش این باشد که انسان متعهد و متخصص، تربیت و تحویل جامعه دهد و اگر هدف از تحصیل، یادگیری برای رشد و تکامل انسانی باشد بی‌شک فردی کارآمد و مفید خواهد بود.
امام‌جمعه بسطام در پایان تأکید کرد: آموزش و پرورش کارخانه انسان‌سازی است و امروزه هرچه داریم از معلمان خود داریم که در تربیت، تعلیم، منش و پوشش ما سهم به‌سزایی داشتند و همه باید کمک و همراهی کنیم تا این‌مجموعه به بهترین صورت، فعالیت‌هایش را به سرانجام خود که شادابی و پویایی علمی و دینی کشور است، برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار