مدیرکل میراث‌فرهنگی اردبیل تاکید کرد؛

لزوم ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی اردبیل

اردبیل - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی اردبیل با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۵۷۳۷۳۰
|
۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

 

به گزلزوم ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی اردبیلارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، حسن محمدی ادیب بعد از ظهر یکشنبه در جلسه کمیته نظارت و ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی اظهار کرد: ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین راهی و داخل شهری اردبیل با توجه به اینکه به ایام پایانی سال و شروع سفرهای نوروزی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به آغاز ساماندهی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی توسط اداره کل میراث‌فرهنگی استان طی ماه‌های گذشته افزود: در این فرآیند شرایط سرویس‌های موجود برآورد شده است که ساماندهی آنها با همکاری همه دستگاه‌های مرتبط ممکن خواهد بود.

الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به شناسایی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نامطلوب استان به ویژه در جاده‌های مواصلاتی استان افزود: لیست این واحدها در جلسه تشریح شد تا دستگاه‌های مرتبط برای ساماندهی آنها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی ادامه داد: امر نظارت بر نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی به ویژه در ایام پایانی سال باید در اولویت کمیته قرار گیرد چرا که عدم نظارت و نبود متولی یکی از مشکلات اصلی در مسیر ساماندهی این واحدها است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار