خبرهای داغ:
بهرامی:

مراسم معنوی اعتکاف در مسجد الزهرا (س) روستای آبرومند برگزار شد

همدان-فرمانده پایگاه بسیج شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) آبرومند گفت: اختتامیه مراسم معنوی اعتکاف همراه با برنامه‌های فرهنگی و متنوع در مسجد الزهرا (س) روستای آبرومند شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۸۱
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، ضمن تبریک ماه مبارک رجب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف به مدت سه روز به همت پایگاه بسیج شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) آبرومند و هیئت امنا و امام جماعت روستای آبرومند در مسجد الزهرا (س) این روستا برگزار شد.

وی افزود: امسال برنامه‌های متنوع و فرهنگی و معنوی ویژه معتکفین دستور کار قرار گرفته بود که از جمله این برنامه‌ها حلقه معرفتی و بیان احکام و مشاوره برای نوجوانان توسط حجت الإسلام فاطمی نیا، اهدا هدایا و بسته‌های فرهنگی، برگزاری دعای کمیل، دعای ندبه و روضه خوانی و سخنرانی با موضوع «وظایف منتظران» بود.

فرمانده پایگاه بسیج شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه(س) آبرومند ادامه داد: یکی از ویژه برنامه‌ها حضور و سخنرانی خانم جواهری استاد حوزه علمیه در بین معتکفین درباره مسئله حجاب و احکام ویژه برای نوجوانان بود که بسیار مورد استقبال نوجوانان قرار گرفت .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار