ضریب نفوذ گاز در شهرهای استان اردبیل به 100 درصد رسید

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در سایه اجرای طرح‌های گازرسانی ضریب نفوذ گاز در شهرهای این استان به ۱۰۰ درصد و در روستاها هم به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.
کد خبر: ۹۵۷۳۵۴۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

ضریب نفوذ گاز در شهرهای استان اردبیل به 100 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، میرسعید سیدمتین در جلسه کارگروه استانی کاهش حوادث مشترکین گاز اردبیل اظهار کرد: اردبیل در انتهای خط انتقال گاز قرار دارد و برای جلوگیری از افت فشار گاز و هم برای تأمین گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی، اجرای این پروژه بسیار حیاتی بوده و نجات‌بخش واحدهای تولیدی و صنعت استان می‌شود.

وی افزود: طی سال آینده عملیات‌ اجرایی طرح‌های گازرسانی در استان اردبیل به پایان می‌رسد و با توجه به توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان، فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی باید بیشتر مورد توجه واقع شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: در سایه اجرای طرح‌های گازرسانی ضریب نفوذ گاز در شهرهای این استان به ۱۰۰ درصد و در روستاها هم به بیش از ۹۸ درصد رسیده است.

سیدمتین همچنین با اشاره به لزوم مصرف ایمن و بهینه گاز در این استان، از تشکیل کارگروه استانی کاهش حوادث مشترکین گاز با هدف مقابله با مشکلات احتمالی در حوزه مصرف انرژی و فرهنگ‌سازی استفاده ایمن و بهینه آن خبر داد.

وی گفت: نیاز به مساعدت و همکاری رسانه‌ها داشته و امیدواریم روز به‌روز شاهد کاهش حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی و صرفه‌جویی در مصرف گاز باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: پایبندی اعضای کارگروه به جلسات و هم‌اندیشی‌ها و حساسیت بالا نسبت به موضوعات مطروحه می‌تواند تا حدود زیادی در به حداقل رساندن حوادث مشترکین گاز در این استان مؤثر باشد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده و بخش‌های مرکزی و جنوبی آن سردسیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار