برگزاری ۹ تور صنعتی برای ۱۳۳ واحد تولیدی استان اردبیل

اردبیل - بسیج- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از برگزاری ۹ تور صنعتی ویژه بازدید واحدهای تولیدی این استان از نمایشگاه‌ها و تولیدکنندگان موفق کشور در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۸۰
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

برگزاری ۹ تور صنعتی برای ۱۳۳ واحد تولیدی استان اردبیل

به گزارش خبرنگار بسیج، هاشم علایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری تورهای صنعتی از جمله برنامه‌های حمایتی این شرکت به منظور ارتقای تکنولوژی و توانمندسازی صاحبان صنایع است که در قالب این برنامه حمایتی ، صنعتگران و تولیدکنندگان می‌توانند ضمن بازدید از نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و واحدهای تولیدی موفق کشور، به تبادل اطلاعات، تجارب و هم‌رسانی فناوری بپردازند.

وی به تحقق ۱۸۰ درصدی برنامه‌های این شرکت در شاخص حمایتی برگزاری تورهای صنعتی اشاره کرد و افزود: در ۱۰ ماه سال جاری ۹ تور صنعتی برای واحدهای تولیدی استان برگزار شد و در قالب این تورها ۱۳۳ واحد تولیدی از نمایشگاه‌ها و واحدهای موفق کشور بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: استفاده از تجربیات واحدهای موفق و خلاق و همچنین مشورت و رایزنی می‌تواند طرح و ایده نو ایجاد کند و باعث پیشرفت و موفقیت یک واحد تولیدی شود که به همین علت، تورهای صنعتی ابزار بسیار مهمی در این مسیر محسوب می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با اجرای چنین برنامه‌های حمایتی بتوان در پیشبرد اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی که همان حمایت از واحدهای تولیدی است، نقش مثبتی داشته و در بهبود عملکرد آنها به جهت استفاده از تجربیات سایر تولیدکنندگان نیز موثر واقع شد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار