رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل:

ردیف اعتباری کلور – درام حذف نشده است

اردبیل-رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: ردیف اعتباری پروژه کلور – درام نه تنها حذف نشده بلکه در روزهای گذشته 20 میلیارد تومان برای این پروژه تخصیص منابع را شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۵۷۳۴۵۶
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

ردیف اعتباری کلور – درام حذف نشده است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار بسیج، به احداث تونل اسالم و حیران اشاره و اظهار کرد: تونل حیران قرار است سال آینده به بهره برداری برسد و 80 میلیارد تومان نیز منابع نقد برای این طرح مهم تأمین شده است.

شایقی از تکمیل بزرگراه اردبیل – مشگین شهر و رفع نواقصات آن در روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تکمیل بزرگراه های استان 6 هزار میلیارد تومان منابع نیاز است که امیدواریم در سفر دوم رئیس جمهور بخشی از این منابع تأمین شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان نجف زاده اردبیل و طرح توسعه بیمارستان ولیعصر مشگین شهر به همراه هفت مجتمع آبرسانی جز تعهدات مهم سفر پیش روی رییس جمهور خواهد بود که 400 میلیارد تومان برای تکمیل آنها نیاز است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل گفت: تکمیل پایاب سد عمارت، کوثر و خداآفرین جز اولویت های اصلی استان است که به پنج هزار میلیارد تومان برای پایاب سد خداآفرین نیاز است تا این پروژه نیز شهریور سال آینده به شکل کامل آماده بهره برداری شود.

شایقی از تأمین 150 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تالار شهر خبر داد و افزود: ماده 56 این پروژه مورد توجه مسئولان است تا هر چه سریعتر این طرح فرهنگی و هنری نیز آماده بهره برداری شود.

وی تکمیل دانشگاه محقق اردبیلی به ویژه خوابگاه متأهلی و دانشکده فنی را از دیگر اولویت ها برشمرد و خاطرنشان کرد: همزمان با سفر دوم رئیس جمهور 80 کیلومتر باند دوم راه های استان آماده افتتاح خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار