خبرهای داغ:
پورصالحی خبر داد

قهرمانی تیم کبدی کبودراهنگ در مسابقات قهرمانی نوجوانان استان همدان

همدان-رئیس هیئت کبدی استان همدان از برگزاری مسابقات قهرمانی کبدی استان در رده سنی نوجوانان انتخابی مسابقات منطقه دو به میزبانی شهرستان همدان در سالن کوثر کوی شهید مدنی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۳۳۸۹
|
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسعود پورصالحی در جمع خبرنگاران در خصوص مسابقات قهرمانی نوجوانان استان همدان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کبدی استان در رده سنی نوجوانان انتخابی مسابقات منطقه دو به میزبانی شهرستان همدان در سالن کوثر کوی شهید مدنی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این رقابت ها ۴ تیم همدان، کبودراهنگ، ملایر و تویسرکان به صورت دوره ای به رقابت پرداختند، افزود: در دور اول مسابقات تیم کبودراهنگ با نتیجه ۶۵ بر ۳۴ موفق به شکست تیم ملایر شد و تیم همدان توانست در یک بازی نزدیک با نتیجه ۴۷ بر ۴۵ از صد تیم تویسرکان بگذرد.

رئیس هیئت کبدی استان همدان گفت: در دور دوم کبودراهنگ همانند بازی قبل پیروز میدان بود و توانست با نتیجه ۵۵ بر ۲۰ از صد تیم مدعی همدان عبور کند و در دیگر بازی این دور در یک بازی نزدیک و نفسگیر دو تیم ملایر و تویسرکان به تساوی ۴۴ بر ۴۴ رضایت دادند.

وی ابراز کرد: با شروع دور سوم و پایانی، حساسیت رقابت ها به اوج خود رسید و تیم‌ها برای تصاحب عناوین برتر به رقابت سخت و نفسگیر با یکدیگر پرداختند که در نهایت تیم کبودراهنگ موفق شد با برد قاطع ۵۹ بر ۲۹ مقابل تویسرکان مقتدرانه قهرمان رقابت‌ها شود و در دیگر بازی این دور همدان با عبور از ملایر با نتیجه ۵۲ بر ۴۳ موفق به کسب عنوان دومی شد و تیم‌های ملایر و تویسرکان نیز به مقام سومی مشترک دست یافتند.

پورصالحی بیان کرد: در پایان این رقابت ها تیم منتخب بازیکنان استان همدان به مسابقات قهرمانی منطقه دو کشور که در اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان کردستان و با حضور استان های همدان، کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار