خبرهای داغ:

برنامه دیدار هفتگی با خانواده شهیدان والامقام در رامهرمز

در ادامه دیدار با خانواده های شهدا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز به همراه جمعی از رزمندگان و پرسنل این ناحیه، با خانواده شهیدان والامقام حفیظ الله سروش پور، و علی حسین راشخوار دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۳۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج رامهرمز، شهید حفیظ الله سروش پور، سوم تیرماه ۱۳۴۲ در شهرستان رامهرمز به دنیا آمد. پدرش کشاورز بود. وی تا پایان دوره متوسطه در رشته علوم تجربی مشغول به تحصیل بود و موفق به اخذ دیپلم شد. سپس برای فراگیری علوم دینی و حوزوی تا (سطح۱) پرداخت، و به عنوان بسیجی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در بیست و یکم بهمن ۱۳۶۱، در خرمال عراق به فیض شهادت رسید.

 

همچنین معلم شهید، علی حسین راشخوار در روز یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳ در روستای آبگرمک پوتو دهستان سرله بخش میداوود چشم به جهان گشود، وي پس از کسب مدرک تحضيلي ديپلم در مدارس رامهرمز، ۱۸ مرداد ماه سال ۱۳۶۳ از سوی تيپ ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان راهي حبهه های حق علیه باطل شد. و در تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال ۱۳۶۳ در سن ۲۰ سالگی در عملیات بدر «جزیره مجنون» به فیض شهادت نائل آمد و جرعه نوش حوض کوثر در بهشت شد.

 

پیکر پاک شهید علی حسین راشخوار پس از شهادت در خاک جبهه ماند و جاویداالاثر شد که با گذشت چند دهه از آسمانی شدنش، پس از ۳۶ سال شناسایی و به خاک وظن انتقال یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار