خبرهای داغ:

توجه به انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده/دشمنان به دنبال تضعیف انتخابات

شاهرود_فرماندار ویژه شاهرود گفت: در ایام الله دهه فجر و مناسبت‌های ملی و مذهبی تکلیف داریم که مفاهیم انقلاب را منتقل و از نقش انقلاب و کارکرد آن صحبت کنیم چرا که معاندین بیکار نیستند و دنبال ضریه به انقلاب اند.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۸۳
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵

توجه به انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده/دشمنان به دنبال تضعیف انتخاباتبه گزارش خبرنگار بسیج، ابوطالب جلالی در آیین تجلیل از پدران آسمانی در سراسری ولایت فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدا هستیم، اظهار کرد: نقش و جایگاه شهدا در برهه‌ای از زمان جوانان بواسطه اعتقادات از خانواده دست کشیدند و در دفاع مقدس حضور یافتند که باید این فرهنگ منتقل شود.
او ادامه داد: در کشور‌های دیگر سال‌ها بعد از جنگ برای سربازان کشته شده خود تندیس ایجاد و خانواده‌های آنان را تجلیل می‌کنند و در کشور ما که شهادت جنبه اعتقادی ماست تجلیل از خانواده شهدا مورد تاکید امامین انقلاب است.
معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه تکریم و تعظیم از خانواده شهدا کمترین کاری است که انجام می‌شود، به دو مناسبت با اهمیت در روز‌های پیش رو اشاره کرد و گفت: ولادت حضرت علی علیه السلام و روز پدر را ما به شما تبریک می‌گوییم و دهه فجر و ۱۱ اسفند روز انتخابات و مشارکت قوی را در پیش داریم که باید مورد توجه قرار دهیم.
او تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر و مناسبت‌های ملی و مذهبی تکلیف داریم که پیام انقلاب را منتقل و از نقش انقلاب و کارکرد آن صحبت کنیم چرا که معاندین بیکار نیستند و ما وظیفه انتقال داریم.
جلالی با اشاره به آمار مقایسه‌ای گفت: در سال ۱۳۵۸، ۱۵ هزار پزشک داشتیم که اکثرا خارجی بودند و نظام قوی سلامت نداشتیم، اما امروز با جمعیت بیش از دو برابری نسبت به آن زمان پزشکان حداقل ۱۰ برابر شدند با تمام چالش‌ها و مشکلات که دشمنان ایجاد کرده اند.
او با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال خالی کردن صندوق‌های رای هستند، افزود: در این برهه خانواده شهدا که مورد تکریم مردم هستند باید با لسان زیبا و نگاه دلسوزانه به کمک نظام بیایند تا شاهد درخشش مردم در انتخابات باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار