مدیرکل مدیریت بحران اردبیل:

شرایط بحرانی بارش سنگین برف در اردبیل رفع نشده است

اردبیل - مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: شرایط بحرانی بارش سنگین برف در استان رفع نشده و به همین علت شهروندان از تردد غیرضروری در معابر و به خصوص جاده‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۷۵
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶

شرایط بحرانی بارش سنگین برف در اردبیل رفع نشده است

به گزارش خبرنگار بسیج، مهدی خدمتی ظهر چهارشنبه در بازدید از وضعیت خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل اظهار کرد: شرایط بحرانی بارش سنگین برف در استان رفع نشده و به همین علت شهروندان از تردد غیرضروری در معابر و به خصوص در جاده‌ها خودداری کنند.

وی با اشاره به تداوم خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرها و جاده‌های اصلی استان افزود: با توجه به بارش سنگین برف در استان اردبیل احتمال مسدود شدن برخی راه‌های روستایی و فرعی این استان به علت وقوع کولاک و باد شدید وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل به آمادگی عوامل امدادی برای اسکان احتمالی و اضطراری در راه ماندگان مسیرهای جاده‌ای استان اشاره کرد و گفت: شهروندان از تردد در جاده‌های استان اردبیل خودداری کرده و در صورت ضرورت خودرو خود را به زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

خدمتی خاطرنشان کرد: با توجه به تداوم بارش شدید برف در سطح استان و به علت کولاک شدید، تردد در برخی مسیرهای جاده‌ای به صورت مقطعی متوقف شده و پس از برف‌روبی توسط راهداران ادامه می‌یابد.

ارسال نظرات