خبرهای داغ:

آغاز اولین جشنواره و رویداد دخترانه دزفول با عنوان"حامی دُخت"

کد خبر: ۹۵۷۲۵۶۱
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

امام جمعه دزفول در آیین رونمایی از پوستر رویداد "حامی دخت" با تبریک اعیاد ماه رجب از طراحی رویداد حامی دخت توسط بسیج دانشجویی دزفول ابراز خرسندی کرد و گفت: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری شناسایی و پروراندن استعدادها و رساندن آنها به درجه نخبگی است.

 

در ادامه مسول بسیج دانشجویی شهرستان دزفول با بیان اینکه این رویداد در پنج عرصه هنر و رسانه، فرهنگی اجتماعی، تربیتی، علمی و جهادی برگزار می‌شود، افزود: دختران در این رویداد توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت و در یک فرآیند داوری افراد و آثار برگزیده مشخص و با حضور مسولین تقدیر خواهند شد‌.

 

علی قاسمی نجف آبادی هدف از برگزاری حامی دخت را کشف استعدادها ، توانمندی سازی و هدایتگری دانست و افزود در کنار هر شرکت کننده یک رهیار تخصصی قرار خواهد گرفت تا زمینه های نقش آفرینی علمی و تخصصی را برای دختران توانمند دزفول ایجاد کند.

 

حدیث حسنکی دبیر برگزاری این رویداد نیز به خبرنگار ما اعلام کرد : دختران ۱۵ تا ۳۰ سال در بازه زمانی ۶ تا ۱۲ بهمن ماه می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

حسنکی بیان کرد : بر خلاف سایر جشنواره ها چنانچه دختران ما یک ایده یا توانمندی داشته باشند که هنوز به ثمر ننشسته باشد نیز می توانند در این رویداد شرکت کنند و از خدمات رایگان این رویداد استفاده کنند.

 

علاقه مندان به شرکت در این رویداد دخترانه می توانند به نشانی اینترنتی زیر مراجعه نمایند:

Https://b2n.ir/hamidokht

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار