معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان:

رسانه و روایت قوی مولفه‌های کشورهای ابرقدرت خواهد بود

زنجان- معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در آینده کشور ابرقدرت، کشوری نیست که ژئوپلیتیک قوی داشته باشد؛ بلکه رسانه و روایت قوی مولفه‌های کشورهای ابرقدرت می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۷۲۴۸۲
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

رسانه و روایت قوی مولفه‌های کشورهای ابرقدرت خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان سرهنگ محسن سهندی در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان اظهار داشت: جنگ امروز جنگ فضای مجازی است و در آینده کشور ابر قدرت کشوری نیست که ژئوپلیتیک قوی همانند جمعیت بالا، جعرافیای وسیع، سلاح و سرمایه انسانی داشته باشد بلکه کشور ابرقدرت کشوری است که دو مولفه رسانه و روایت قوی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است تا با مدیریت بر اذهان عمومی تاریخچه جدیدی از استعمار را رقم بزند گفت: دشمن به دنبال این است تا ذهن نوجوان و جوان را منحرف و آنچه که مد نظر خود است را ترویج کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان بیان کرد: بسیج و کسانی که در عرصه مجازی فعال هستند؛ باید آینده‌ای را رقم بزنند تا همچنان ما در اوج اقتدار قرار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بعد از ۴۳ سال تا به امروز که از. پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است جمهوری اسلامی یکی از قدرت‌های بلامنازع جهان است و در مسئله رسانه و روایت قوی نیز باید ما قبل از دشمن پیش‌دستی کنیم و روایت گر اول خود ما باشیم.

فاطمه عسگری

ارسال نظرات