خبرهای داغ:

آمادگی ۳۵ مسجد دزفول برای میزبانی ۲ هزار معتکف

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول اسقبال از اعتکاف امسال را چشمگیر دانست و گفت: ۳۵ مسجد این شهرستان برای میزبانی از ۲ هزار معتکف مهیا شده است.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۶۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام و المسلمین احسان خاکی گفت: ثبت نام از معتکفان در مساجد دزفول از هفته گذشته آغاز شد و تا امروز ادامه خواهد داشت، ۳۵ مسجد در شهر دزفول و ۱۱ شهر تابعه این شهرستان برای میزبانی از معتکفان آمده شده که نیمی از این مساجد مختص بانوان و نیمی برای آقایان است.

او می‌گوید: علاوه بر اعتکاف عمومی برگزاری اعتکاف ویژه دانش آموزی، دانشجویی و تخصصی نیز در این شهرستان پیش بینی شده است اعتکاف ویژه دانش آموزان پسر در مسجد پاسداران، اعتکاف ویژه دانش آموزان دختر در مسجد آل یاسین، اعتکاف ویژه دانشجویی در مسجد دانشگاه آزاد و اعتکاف تخصصی قرآنی نیز در مسجد شیخ انصاری برگزار می‌شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول گفت: مسجد حجت بن الحسن (عج) به دلیل داشتن فضای مناسب و تفکیکی تنها مسجد در دزفول است که امکان برگزاری همزمان اعتکاف خواهران و برادران را دارد.

به گفته او برنامه‌های متنوع تبیینی برای مساجد برگزار کننده اعتکاف در نظر گرفته شده است ضمن اینکه اعزام مبلغ به تمام این مساجد به طور ویژه برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام خاکی گفت: آیین معنوی اعتکاف دارای چهار برنامه کلیدی دعای کمیل، دعای ندبه، شهادت حضرت زینب (س) و ولادت امیرالمومنین (ع) است که این برنامه‌ها با استفاده از کانون مداحان شهرستان دزفول پوشش داده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار