اعزام نخستین گروه از دانش آموزان پسر استان قم به اردوی راهیان نور

مراسم اعزام نخستین گروه از دانش آموزان پسر استان قم به اردوی راهیان نور، با حضور مسئولان در حسینیه شهدای گمنام گلزار شهدای بهشت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۵۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نخستین گروه از دانش آموزان پسر استان قم در قالب کاروانی از ناحیه ۳ آموزش و پرورش، طی مراسمی با بدرقه مسئولان اداری و بسیج دانش آموزی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

در مراسم فوق، سید حسین رضوی حائری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ طی سخنانی اهمیت حضور در یادمان‌ها و قتلگاه‌های شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس و آثار و برکات تربیتی آن در انسان، مورد تاکید قرار داد.

هادی آقابابایی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، گزارشی از برگزاری اردوی راهیان نور دختران در آبان و اوایل آذر بیان کرد.

همچنین حجت الاسلام عبدالناصر جلالیان راوی دفاع مقدس و مقاومت با بیان خاطراتی از شهدا، حضور در اردو‌های راهیان نور را فرصت مغتنم و ارزشمندی برای دانش آموزان برشمرد.

در این آیین، مسئولان سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قم و کانون بسیج فرهنگیان ناحیه ۳ و تعدادی دیگر از مسئولان اداری نیز حضور داشتند و دانش آموزان دبیرستان‌های شاهد حضرت علی اکبر (ع)، بحرالعلوم، محمدی کاشانی و هنرستان شهید چمران در قالب چهار دستگاه اتوبوس عازم سفر چهار روزه به مناطق یادمانی راهیان نور شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار