آغاز اردوهای راهیان نور و پیشرفت دانش آموزان پسر استان کهگیلویه وبویراحمد/اعزام ۲۵۰۰ دانش آموز تا ۲۰ بهمن

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان ضمن اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و پیشرفت برای دانش آموزان از اعزام اولین کاروان راهیان نور و پیشرفت دانش آموزی پسران استان از شهرستان گچساران در ۱ بهمن ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۴۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سروان پاسدار مصطفی گلستانی فر در گفت وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور و پیشرفت برای دانش آموزان از اعزام اولین کاروان راهیان نور و پیشرفت دانش آموزی پسران استان از شهرستان گچساران در ۱ بهمن ۱۴۰۱ اشاره کرد

وی در ادامه گفت: تا ۲۰ بهمن ۲۵۰۰ دانش آموز در قالب ۶ کاروان از شهرستان های مختلف استان به اردوی راهیان نور و پیشرفت مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه وبویراحمدگفت: سه هزار دانش آموز دختر نیز آذرماه ۱۴۰۲ به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدند.
وی همچنین از اعزام دانش آموزان مدارس سمپاد به اردوی  راهیان پیشرفت با هدف آشنایی نسل جوان با دستاورد‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی، پزشکی و نظامی اشاره کرد.

گلستانی فر گفت: در این اردوی ۴ روزه دانش آموزان از سایت چهارم و نهم پدافند هوایی کاشان و حمام فین کاشان و دستاورد‌های صنعت دفاعی در حوزه ساخت پهپاد بازدید کردند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار