اجرای طرح توانمندسازی در ۱۳ محله کم‌برخوردار اردبیل

اردبیل -معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح توانمندسازی در برابر مخاطرات و اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی در ۱۳ محله کم‌برخوردار اردبیل با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۱۱
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

اجرای طرح توانمندسازی در ۱۳ محله کم‌برخوردار اردبیل

به گزارش بسیج از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی روز یکشنبه در نشست هماهنگی اجرای طرح‌های توانمندسازی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را از دغدغه‌های جمعیت هلال احمر دانست و گفت: هلال احمر با تکیه بر توانمندی‌ها و داوطلبان خود برنامه‌های گوناگونی را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اجرای آزمایشی طرح توانمندسازی در ۱۳ محله اردبیل نیز در حال انجام است، یادآور شد: این طرح بر اساس تفاهم‌نامه بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور و دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در راستای برنامه‌های سلامت، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به اجرا درمی‌آید.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیان کرد: آموزش‌های اولیه در این طرح به صورت سطح‌بندی شده و کارگاه‌های آموزشی در راستای ارتقای آگاهی و توانمندسازی جامعه هدف برگزار خواهد شد.

قرار است طرح توانمندسازی در برابر مخاطرات در مناطق کم‌برخوردار به صورت آزمایشی در ۳۳۰ محله در سراسر کشور برای چهار گروه سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از سوی مربیان مجرب در خانه‌های هلال و مسجدهای محله‌های مورد نظر از اول بهمن اجرایی شود.

اردبیل با جمعیت افزون بر ۵۲۰ هزار نفر، دارای پنج منطقه شهری است.

ارسال نظرات