شهردار اردبیل:

کارمند متهم شهرداری نقشی در کمیسیون ماده صد این دوره ندارد

اردبیل - شهردار اردبیل گفت: کارمند متهم دستگیر شده مربوط به سال‌های گذشته و دوره شهرداری قبل است و نقشی در کمیسیون ماده صد این دوره ندارد.
کد خبر: ۹۵۷۲۰۶۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

 

کارمند متهم شهرداری نقشی در کمیسیون ماده صد این دوره ندارد

محمود صفری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: کارمند متهم دستگیر شده مربوط به سال‌های گذشته و دوره شهرداری قبل است و نقشی در کمیسیون ماده صد این دوره ندارد و در دوره فعلی شهرداری جابه جا شده بود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پرونده این متهم توسط مراجع محترم قضایی در حال رسیدگی است، گفت: تاریخ وقوع جرم، اواخر بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ بوده است که به لحاظ کشف جرم در اواخر دی‌ماه سال جاری، متهم توسط مرجع قضایی دستگیر و روانه زندان شد.

شهردار اردیبل در پی دستگیری یکی از کارمندان ماده صد شهرداری اردبیل گفت: بر خود وظیفه می دانم از تلاش‌های شبانه روزی دادستانی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و دست اندکاران این عرصه تشکر کنم.

صفری با بیان اینکه بی شک اقدامات دادستان اردبیل در این خصوص علاوه بر فسادستیزی، باعث پیشگیری از وقوع جرم و گسترش پاک دستی در مجموعه کارمندان خواهد شد، ادامه داد: مطمئناً راهکار و دستورات دادستانی در خصوص الکترونیکی شدن تمامی امور مربوط به موضوع ماده صد و سایر موارد مرتبط با ارباب رجوع راهگشای این قضیه در مبارزه با فساد خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار