مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

حمایت از تولید محتوا کنندگان هدفمند می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به نقش تولید محتوای فاخر در فضای مجازی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اشاره کرد و گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ضمن حمایت هدفمند از تولید محتوا کنندگان در حوزه فضای مجازی در راستای جهاد تبیین در جنگ شناختی است.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۲۵
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱

حمایت از تولید محتوا کنندگان هدفمند می‌شود

امیر رجبی در گفتگو باخبرنگار فرهنگی هنری پایگاه خبری تحلیلی بسیج،به وضعیت تولید بازی‌های دیجیتال بومی در کشور و استان اردبیل اشاره کرد و گفت: کشور ما در بحث بازی‌های دیجیتال به‌ویژه در بخش گوشی‌های تلفن همراه هرچند با پیشرفت‌های چشمگیر مواجهه شده اما هنوز برای جذب اصلی‌ترین قشر مخاطبان یعنی نوجوانان و جوانان جای کار بسیاری دارد.

وی به برنامه‌ریزی‌های نهادهای فرهنگی در زمینه تولید محتوای دیجیتال در کشور اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا با فراهم‌کردن زمینه‌های لازم برای جذب جوانان توانمند در زمینه تولید محتوای فاخر، فراگیر و جذاب را فراهم کنند تا با تولید محتوا در بخش‌های پویانمایی و بازی‌های دیجیتال با رویکرد فرهنگ دینی و ملی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان در این زمینه ایفای نقش کنند.

رجبی با بیان اینکه تولید بازی امروز به صنعتی پرسود و پرمخاطب تبدیل شده است، گفت: وظیفه امروز مسئولان فرهنگی کشور توانمندسازی جوانان توانا و دغدغه‌مند در این زمینه است تا با سیاست‌گذاری درست، اصولی و منطقی شاهد ضمن خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در فضای مجازی در اقتصاد کشور نیز ایفای نقش کرده و منجر به کارآفرینی نیز شوند.

وی به وضعیت استان اردبیل در زمینه تولید محتوای دیجیتال اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خوبی در استان اردبیل شناسایی شده و در این زمینه درصدد هستیم با حمایت از جوانان توانمند استان اردبیل به وضعیت تولید محتوای بومی در فضای مجازی استان اردبیل سرو و سامان داده  و با تولید محتوای فاخر و شایسته در سطح جامعه خودمان امیدآفرینی کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به ظرفیت‌های سپاه  و بسیج در این زمینه اشاره کرد و گفت: برگزاری رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج که توسط سازمان فضای مجازی بسیج در استان اردبیل در حال برگزاری است علاوه بر بسترسازی برای شناسایی و جذب استعدادهای نوظهور در زمینه تولید محتوا، در واقع محفلی برای انتقال تجربه تیم‌های شرکت‌کننده و آشنایی با به‌روزترین نرم‌افزارهای تولید محتوا است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره با حضور در میادین مختلف برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدآفرین بوده است گفت: بسیج با حضور در فضای مجازی و ارائه تولید محتوای دینی  و ترویج فرهنگ بومی در دل دشمنان انقلاب نیز وحشت و هراس ایجاد کرده است؛ چراکه بسیجیان با حداقل‌ترین امکانات با جهاد تبیین به زبان هنر علاوه بر خنثی‌کردن توطئه‌های دشمنان در این فضا توانستند فرهنگ دینی و ملی ایرانیان را به جهان صادر کنند.

وی به امکانات مرکز دیجیتال مجتمع فرهنگی فدک و حوزه هنری نیز اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در کنار نهادهای فرهنگی ضمن اعلام حمایت از هنرمندان و جوانان برای تولید محتوای فاخر آماده هرگونه همکاری با بسیج در زمینه جهاد تبیین در جبهه جنگ نرم  و نبرد شناختی دشمنان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار