کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل سال آینده در راستای ترویج فرهنگ‌ جهاد تببین و ایثارگری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۵۴
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد‌ عاملی امروز در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان که با حضور دبیر ملی کنگره شهدای غریب اسارت برگزار شد، اظهار کرد: طی سال‌های دفاع مقدس شاهد رشادت‌هایی از نوجوانان و جوانان بودیم که با اقدامات مختلف سعی در اعزام به جبهه‌ها می‌کردند که این موضوع در نوع خود بی‌سابقه بود.

وی افزود: عموم مردم به‌ویژه جامعه نخبگانی در ترویج فرهنگ‌ جهاد تببین و ایثارگری در جنگ نوین و ترکیبی امروز، نقش بسیار ویژه دارند و باید به این مسأله مهم، نگاه جدی شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: به برکت خون شهیدان دفاع مقدس، مسیرمان در چند دهه اخیر روشن و معین بوده است و اکنون هم باید بیش از همیشه یاد و راه شهدا در زندگی شخصی و کاری‌مان ساری و جاری باشد.

عاملی گفت: در سال جاری شاهد برگزاری باشکوه کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل بودیم که با عنایت پروردگار، تلاش شد تا در شأن و مقام شهدا برگزار شود.

وی تشریح کرد: اقدامات لازم در راستای برگزاری کنگره‌های شهدای استان اردبیل به‌ویژه شهدای غریب اسارت استان در دستور کار خواهد بود و با همکاری دستگاه‌های مربوط و نهادهای مردمی، در سال آتی کنگره شهدای غریب اسارت استان اردبیل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار