فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان اعلام کرد

اعزام ۸۰ دانش‌آموز پسر دلیجانی به اردوهای راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: ۸۰ دانش آموز پسر دلیجانی رهسپار سرزمین نور می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۷۱۲۴۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

سرهنگ پاسدار صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در دلیجان؛ با اشاره به آغاز اعزام مرحله دوم راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان دلیجان گفت: مرحله دوم اعزام راهیان نور دانش‌آموزان دلیجانی از سوم دی ماه آغاز و تعداد ۸۰ دانش آموز پسر این شهرستان در این اردوهای معنوی شرکت خواهند کرد.

وی راهیان نور را فرصتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: راهیان نور یعنی ظرفیتی در راستای آگاهی‌بخشی به نسل جوان و بیمه نمودن نسل آتی، این اردوها می‌تواند زمینه مناسبی برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و هجمه نرم دشمنان بر دانش آموزان باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور، با حضور قشر جوان و نوجوان، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آنها را با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.
صادقی با تاکید بر اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و همه باید در پاسداری از خون این عزیزان و تکریم خانواده‌های آنان تلاش مضاعفی را به کار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار