خبرهای داغ:

اردوی راهیان نور گامی در مسیر «جهاد تبیین»/آغاز اعزام کارمندان بسیجی سمنان به اردوهای راهیان نور

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان از آغاز اعزام کارمندان بسیجی این استان به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۱۱۶۷
|
۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

محمد امامی، مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کاروان راهیان نور بسیج کارمندان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اهمیت تأثیرگذاری فرهنگی اردوهای راهیان نور در اعتلای فضای معنوی جامعه گفت: فکر و هر مکتبی برای آن که بتواند استمرار داشته باشد، نیاز به توجه به آرمان‌هایش و ترویج و زنده نگه‌داشتن آن‌ها دارد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان بیان کرد: به طور قطع و یقین شهادت در گفتمان انقلاب و اسلام به عنوان یکی از آرمان‌های اساسی و مهم مطرح است، بنابراین باید شهادت به عنوان عامل دعوت کننده و عنصر بقای انقلاب و اسلام معرفی شود و راهیان نور گام مهمی در مسیر جهاد تبیین و رسالت روشنگری است.

امامی تصریح کرد: اردوهای راهیان نور ضروری است؛ چراکه احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه رسالت بسیج کارمندان تربیت مدیران تراز انقلاب و الگوگیری مدیران از سیره شهدا است، افزود: در همین راستا تعداد بیش از ۱۵۰ نفر از کارمندان بسیجی استان سمنان در قالب یک کاروان به استعداد چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور و به مدت چهار روز اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان سمنان افزود: بازدید از دستاوردهای افتخارآمیز صنعتی و علمی و همچنین حضور در یادمان‌های فتح‌المبین، هویزه، شلمچه و منطقه عملیاتی والفجر هشت از جمله برنامه‌های شاخص در این برنامه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار