در استان گلستان صورت گرفت:

دکتر اله بداشتی:افزایش مزد باید متناسب با هزینه خانوار باشد

نشست مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان و جامعه کار و تولید و تشکل‌های کارگری در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۴۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور،دکتر اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در این نشست هم اندیشی  به گفته های مهمانان این دیدار اشاره کردند و ابراز این مسایل در چنین نشست هایی را نشان دهنده  دغدغه مدیران و مسئولین در رفع مسایل کشور دانست.

ایشان به افزایش مزد اشاره کردند و گفتند این افزایش باید متناسب با هزینه خانوار باشد.

همچنین ایشان به بسته پیشنهادی تدوین شده جهت افزایش مزد کارگران اشاره داشتند و گفتند این بسته پیشنهادی هم برطرف کننده مایحتاج خانواده کارگری خواهد بود و هم ضد افزایش تورم می باشد.

دکتر اله بداشتی  در این نشست گفت : مدیری که امروز دارد به مردم خدمت می کند مدیری دلسوز و عاشق خدمت است .

 همچنین ایشان گفتند کارگران امروز باندازه ای برای انقلاب و نظام هزینه کرده اند چه در زمان انقلاب و جنگ و اکنون در زمان جنگ اقتصادی ؛ که اگر مدیران و کارفرمایان برای کارگران تمام سرمایه خود را بدهند جبران این موضوع نیست.

در ادامه  این نشست دکتر اله بداشتی گفت: در قضیه کرمان دشمن مثل همیشه نشان داد اصلا مرد میدان نبرد نیست و جامعه مردمی مظلوم هدف تیرهای ناجوانمردانه آنها است.

این اقتدار امروز مرهون جانفشانی های مردان میدانی چون  سردار سلیمانی و سردار سلیمانی ها است.

دکتر اله بدشتی گفت : موضوع بعدی که بسیار اهمیت دارد بحث انتخاب اصلح است.

گزینش افراد لایق تر و شایسته تر از اوجب واجبات است.

ایشان افزودند : امروز تکلیف همه مشارکت و ترغیب به مشارکت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار