برای رفع مشکلات مردم ، با جدیت بیشتری نسبت به گذشته تلاش خواهیم کرد

با هدف خدمت رسانی به مردم در قالب میز خدمت جهادی در روستاها و مناطق کم برخوردار زاهدان،جلسه هماهنگی وتخصیص اعتبار در محل فرمانداری شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۶۴
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیرسازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در جلسه هماهنگی و تخصیص اعتبار که با حضور فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی مرتبط با موضوع، در فرمانداری زاهدان برگزار شد، با تأکید بر نتیجه محور بودن میزهای خدمت، از همراهی و تعامل فرمانداری با سازمان بسیج ادرات و کارمندان قدردانی و خواستار تخصیص اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری، جهت اجرای تأسیسات آب شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، با اشاره به نتایج مطلوب میزهای خدمت کارمندان بسیجی در سالجاری افزود: ما به دنبال توسعه کمی و کیفی میزهای خدمت هستیم و باهدف افزایش رضایتمندی مردم در راستای مقابله با تهدیدات دشمن، برای رفع مشکلات مردم درکوتاهترین زمان ممکن، با جدیت بیشتری نسبت به گذشته تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فلسفه خدمت به مردم همراه و همگام و در کنار مردم بودن در رفع مشکلات و دغدغه‌ها و گرفتاری‌هایشان است و این همان هدفی است که با برگزاری میز خدمت در ادارات و خارج از ادارات دنبال می‌شود.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید بررسی های لازم برای ایجاد گارگاههای زودبازده با تسهیلات بانک ملت و کمک به امرارمعاش اقشار ضعیف جامعه انجام شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار