خبرهای داغ:
فریدونی:

انتخابات امنیت آور است

همدان-مديرکل دفتر امور سياسي وانتخابات استانداری همدان گفت: امنیت یکی از مهمترین اصل هر جامعه‌ای است و انتخابات در تامین امنیت هر جامعه‌ای اثرگذار است، در اصل انتخابات امنیت‌آور است.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۱۳
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
انتخابات امنیت آور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، غلامرضا فریدونی در همایش نقش رسانه در مشارکت و انتخابات که در شهرستان نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات نشان دهنده بلوغ فکری و سیاسی مردم هر جامعه است و در کشور ما پشتوانه مردمی یک اصل است.

وی افزود: در نظام ما که پایه و اساس آن پشتوانه مردمی است، حضور مردم در صحنه انتخابات یکی از کارزارهایی است که دشمنان قصد دارند مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید کنند.

مديرکل دفتر امور سياسي وانتخابات استانداری همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات بیان کرد: انتخابات یک واجب شرعی است و همه ما وظیفه داریم، تکلیف‌مدار باشیم و مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات امنیت‌آور است، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین اصل هر جامعه‌ای است و انتخابات در تامین امنیت هر جامعه‌ای اثرگذار است، در اصل انتخابات امنیت‌آور است.

فریدونی گفت: ۳۱۹ نفر در استان برای انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده که ۳۱ کاندیدا مربوط به نهاوند است و برخی هم نسبت به رد صلاحیت خود شکایت کرده و ممکن است برخی با توجه به توصیه‌ها به شورای نگهبان به گود رقابت‌ها بازگردند.

وی افزود: مشارکت و حضور در انتخابات بسیار مهم است، دشمن به دنبال کاهش مشارکت و حضور مردم با مانور دادن برای تحقق این هدف خود است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار