رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا:

مجلس قوی با پشتوانه مردمی اقتدار کشور را بالا می برد

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت : مجلس قوی با پشتوانه و حضور پرشور مردم ارتقای اقتدار کشور را به همراه دارد
کد خبر: ۹۵۷۰۲۹۷
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حاشیه همایش «جهاد تبیین» با محوریت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت : انتخابات در هر مقطعی از تاریخ ما از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده است و این انتخابات پیش رو به لحاظ شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی از یک اهمیت ویژه ای برخوردار است .


حجت‌الاسلام سعیدی با اظهار اینکه مردم ماباید به این ویژگی و اهمیت توجه کنند افزود : دولت موفقیت هایی در زمینه های مختلف مانند کنترل ارز، تورم ، اتمام پروژه های نیمه تمام، مسأله ارتباطات با کشورهای همسایه و همه اینها خیلی هم است که تقویت مجلس به روند حرکت دولت کمک میکند .

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه در منطقه ما حوادثی در حال شکل گیری است که ایران و ملت و رهبری ما نقش تعیین کننده ای دارد افزود: در مسأله غزه یا در مورد حزب الله لبنان ، عراق ، سوریه و انصارللله یمن حوادثی در حال شکل گیری است که ما نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم .

حجت‌الاسلام سعیدی اعلام کرد : مجلس قوی می‌تواند به میزان تاثیر گذاری نظام و دولت در این عرصه ها کمک کند.

وی تصریح کرد : در عرصه بین المللی با متغیرهایی روبرو هستیم که جابجایی قدرت یکی از مسائل مهم است، که آمریکایی ها طی سال ها جنایت های زیادی را انجام دادند و علیه ۲۲ کشور اعلام جنگ و جمله کردند و همچنین در ۱۷ کشور نیز از جمله ایران در جریان کودتای ۲۸ مرداد دخالت کردند.

وی ادامه داد : از سال ۲۰۰۰ به بعد بشر شاهد انتقال قدرت است، از تک قطبی به چند قطبی و قطعا ایران در این انتقال قدرت نقش دارد و باید جایگاه خودش را پیدا کند بنابراین در این زمینه مجلس تعیین کننده است و مجلس قوی با پشتوانه مردمی می‌تواند تعیین کننده باشد .

حجت الاسلام سعیدی به مسأله تمدن سازی در فرمایش حضرت آقا اشاره کرد و گفت : امروز شاهد آن هستیم که ایران وارد دوره تمدنی خود و بازگشت به عصر طلایی تمدن اسلام میشود بنابراین مردم باید عنایت داشته باشند چرا که مجلس قوی و نیرومند می‌تواند نقش داشته باشد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع تحولاتی که در دنیا اتفاق میفتد، دوران سستی و ضعف آمریکا اینها دست به دست هم داده حساسیت و اهمیت انتخابات مجلس را بالا میبرد که لازم است مردم ما با قدرت در این انتخابات شرکت بکنند و با تشکیل یک مجلس قوی و هدفمند بتوانند تکلیف خود را در این دوره عمل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها