چه تفاهم نامه ای بین دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سپاه امام رضا (ع) به امضا رسید؟

در مراسمی با حضور جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس برای اجرای طرح غربالگری دیابت و فشار خون تفاهم نامه‌ای به امضا رسید.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۲۲
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار علی اکبر افراسیابی با اشاره به تجربه اجرای طرح‌های واکسیناسیون و نیز مقابله با بیماری منحوس کرونا توسط بسیج گفت: ظرفیت بسیج برای خدمت به مردم می‌باشد و ما آمادگی داریم تا این ظرفیت را در اختیار مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای خدمت به جامعه قرار دهیم تا بتوانند طرح غربالگری فشار خون و دیابت را به خوبی اجرایی نمایند که این نیز می‌تواند به سلامت جامعه کمک کند.

وی تصریح کرد: آنچه امروز از عملکرد بسیج و بسیجیان می‌بینیم جز عزت و افتخار و آبرو برای کشور چیز دیگری نیست و ما افتخار می‌کنیم که می‌توانیم برای اجرای این طرح بزرگ به جامعه کمک کنیم تا انشاالله معدل سلامت مردم در استان ارتقا دهیم.

در ادامه ی این مراسم دکتر شبستری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس با اشاره به ضرورت اجرای این طرح گفت: افراد بالای ۱۸ سال در این طرح مورد پایش قرار می‌گیرند تا بتوانیم برای دیابت و فشار خون که دو بیماری خاموش هستند پیشگیری کنیم.

وی افزود: بسیج می‌تواند ارتباط آحاد مردم را پایگاه‌های سلامت تقویت کند و از طریق ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد در اجرای طرح کمک ما باشد.

دکتر شبستری تاکید کرد ما مطمئن هستیم حضور بسیج می‌تواند این طرح را با موفقیت همراه نماید چرا که ظرفیت بسیج هرگاه برای خدمت به مردم به کار گرفته شده معجزه آفریده است.
در پایان این مراسم تفاهم نامه به امضای طرفین رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار