شرایط پذیرش هفت دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان فراهم شد

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: پذیرش هفت دانشجوی بین الملل در راستای رسالت بین المللی سازی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در این دانشگاه از سوی وزارت بهداشت در ترم بهمن ماه انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۶۹۸۸۵
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

علی خواجه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: پذیرش و نام‌نویسی از دانشجویان بین المللی رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گامی بزرگ در جهت توسعه علمی و جهانی شدن آموزش عالی در سیستان و بلوچستان محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس از ترم تحصیلی آینده اولین گروه دانشجویان بین المللی از کشورهای پاکستان، افغانستان، هند و عراق در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پذیرش و مشغول به تحصیل خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ترم های آینده تعداد دانشجویان هم از نظر تعداد و تنوع رشته و هم کشورهای مختلف گسترش پیدا می‌کند و با توجه به پیگیری معاونت آموزشی و واحد روابط بین الملل دانشگاه پیش بینی می‌شود برای ترم مهر ۱۴۰۳ تعداد بیشتری از متقاضیان در رشته های مختلف این دانشگاه پذیرش و مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی یادآور شد: دانشجوی بین الملل تاثیر مثبت فراوانی می تواند بر دانشگاه، دانشجویان، اقتصاد و جامعه داشته باشد و به ارتقاء آموزش عالی و آگاهی های بین المللی کمک کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار