خبرهای داغ:
سهرابی بیدار خبر داد

تخصیص ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های برق رزن

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در سال جاری بیش از ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای ارتقاء شاخص‌های کلیدی در سطح شهرستان رزن تخصیص یافته است.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۸۳
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در دیدار با فرماندار شهرستان رزن که پیرامون بررسی وضعیت شبکه‌های توزیع برق این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت برای رسیدن به هدف خود و پیشبرد فعالیت‌ها چهار محور اساسی از جمله هوشمندسازی شبکه‌ها، افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ارتقاء بهره‌وری و ارتباط نزدیک و دوسویه و رضایتمندی با مشترکین برق است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان رزن افزود: در سال جاری بیش از ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار در راستای ارتقاء شاخص‌های کلیدی در سطح شهرستان رزن تخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال هفت دستگاه سکسیونر RTU دار (قابلیت قطع و وصل از راه دور) و یک دستگاه اتوبوستر برای تقویت ولتاژ مشترکین بر روی شبکه‌های توزیع برق شهرستان نصب شده که این امر به بالابر بردن ضریب اطمینان و پایداری شبکه کمک می‌کند.

وی اجرای پروژه فیدر دومداره قایش را از پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان رزن دانست و گفت: این فیدر در مسیر روستا‌های قایش و سلطان آباد احداث شده و ضعف ولتاژ مشترکین این منطقه را تا حدود زیادی برطرف می‌کند.

سهرابی‌بیدار عنوان کرد: همچنین در راستای تقویت ولتاژ مشترکین منطقه، ۹ دستگاه پستهوایی جدید نصب شده و نصب پنج دستگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیر توزیع برق شهرستان رزن نیز ادامه با اشاره به جابجایی ۳۶۰ اصله پایه اظهار کرد: نصب ۲۸۵ اصله پایه جدید و یک هزار و ۵۰ دستگاه کنتور تکفاز و تعویض ۷۵۴ دستگاه کنتور هوشمند و ۲۵۳ تابلو هوشمند برق از جمله اقدامات  اجرایی طی سال جاری در شهرستان رزن است.

عباس صفایی گفت: با هدف کنترل‌پذیری تابلو‌های برق در بخش کشاورزی تعداد ۱۳۱ دستگاه کنتور و در بخش ادرای ۵۶ دستگاه کنتور و در بخش صنعتی ۵۶۷ دستگاه کنتور درسال جاری تعویض شده است.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون ۵۶ کیلومتر از شبکه‌های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و ۱۱ کیلومتر نیز در دست اقدام است.

مدیر توزیع برق شهرستان رزن با اشاره به نصب یک هزار و ۴۸۵ دستگاه چراغ روشنایی معابر از سال گذشته تاکنون تصریح کرد: ۷ هزار و ۱۰۰ دستگاه چراغ معابر نیز سرویس‌دهی و تعداد ۲ هزار عدد مقره معیوب شبکه تعویض شده است.

وی از تعویض ۷۱ اصله پایه در راستای مقاوم‌سازی شبکه برق شهرستان خبر داد و گفت: امید است با حمایت‌های مسئولین استانی و شهرستانی گام‌های موثرتری در راستای کاهش مشکلات منطقه انجام گیرد.

فرماندار شهرستان رزن در ادامه ضمن تقدیراز اقدامات انجام شده و پیگیری پروژه‌های برق در سطح شهرستان اظهار کرد: تأمین انرژی به ویژه برق یکی مؤلفه‌های مهم رشد تولید است و این امر باید در راستای پیشرفت شهرستان رزن مورد توجه قرار گیرد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در ادامه جابجایی پایه‌های برق روستایی، احداث پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی رزن و واگذاری انشعاب جدید به مشترکین نهضت ملی مسکن را از مطالبات مردم این منطقه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار