در اختتاميه جشنواره رسالت ماندگار اراک مطرح شد؛

شکست دشمن با مشارکت حداکثری در انتخابات/ لزوم الگوگیری از سرمایه عظیم دوران دفاع مقدس

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران با مشارکت پرشور خود در انتخابات ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی خواهند زد، گفت: بایستی امید دشمن را در میدان انتخابات ناامید کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۹۶۳۲
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک، مجید بذرافکن، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در آئین اختتاميه جشنواره رسالت ماندگار اراک با تاکید بر تقویت ایده‌پروری گفت: ایده‌ها و اراده‌ها در عرصه فرهنگی باید بیش از گذشته انجام و در جامعه عملی شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت حداکثری گفت: دشمنان سعی کردند با ایجاد آشوب‌ در منطقه و شبهه افکنی در فضای مجازی مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلسرد کنند اما جنایات رژیم صهیونیستی آن‌ها را رسوا کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ملت ایران با مشارکت پرشور خود در انتخابات ضربه مهلکی به رژیم صهیونیستی خواهند زد، گفت: اگر می‌خواهیم انتقامی قوی از صیهونیست‌ها بگیریم باید امید آنها را در میدان انتخابات ناامید کنیم و این کار با برانگیختگی نفرت عمومی از آمریکا، انگلیس و رژیم صیهونیستی محقق می‌شود.

بذرافکن خطاب به بسیجیان حاضر در مراسم تصریح کرد: با وجود اینکه فضای مجازی به شکل زیرساختی در دست دشمن است، اما خیابان، دانشگاه‌ها و محیط‌های فرهنگی_ اجتماعی دست شما است. پس باید با جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی بپردازید و سمومی که در فضای مجازی پاشیده شده را خنثی کنید.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج در استان مرکزی گفت: استان مرکزی ظرفیت ویژه‌ای در روایت پیشرفت دارد باید تلاش کنید و آن را فعال کنید؛ این استان یک استان نخبه‌خیز است؛ نخبگانی همچون امیرکبیر، کاظمی آشتیانی و در رأس آن حضرت امام راحل را به ایران و اسلام تقدیم کرده است.

ضرورت الگوگیری از فرهنگ دفاع مقدس

سردار پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: شهید کاوه نبیری از شهدا و فرماندهان بزرگ دوران دفاع مقدس بود که ویژگی‌های خاصی داشت. شهید نبیری از هر ماموریتی تجارب خوبی را می‌آموخت و به عنوان فرمانده آن را در عملیات‌ها به کار می‌برد و آموزش‌های خوبی را به رزمندگان می‌داد.

وی با اشاره به ضرورت الگوگیری از رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: شهید نبیری علاوه بر مسئولیت در بخش‌های مختلف، خود نیز در کنار رزمندگان می‌جنگید و به رزمندگان روحیه می‌داد.
سردار کریمی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در عملیات کربلای 5 امتحان سختی را پس دادند، گفت: در عملیات کربلای 4 دشمن اجازه عبور را به ما نداد و تعداد زیادی از رزمندگان در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیدند. شهید کاوه نبیری بسیار آشفته شده بود و مدام به ما می‌گفت حضرت امام خمینی(ره) بابت شکست رزمندگان در این عملیات چی می‌کشند.

وی ادامه داد: شهید نبیری یک رزمنده با تدبیر، شجاع، با ایمان، متدین بود که در مسیر حفظ ارزش‌های انقلاب و پیروزی رزمندگان در جنگ تحمیلی شجاعانه ایستادگی کرد.

سردار کریمی ادامه داد: رزمندگان ما عاقلانه نجنگیدند بلکه عاشقانه جنگیدند. همانند رزمندگان دشت کربلا عاشقانه در میدان حاضر شدند.

ارسال بیش از 11 هزار اثر فرهنگی به جشنواره «رسالت ماندگار»

 سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک نیز در این مراسم گفت: بسیجیان شهرستان اراک 11 هزار و 500 اثر فرهنگی تولید کردند که این آثار در 11 محور بوده است.

وی ادامه داد: هر یک از حوزه‌های مقاومت بسیج ما در عرصه‌های 11 گانه دو اثر برتر حوزه خودشان را به ما معرفی کردند که در نهایت این آثار داوری و بهترین و منتخب‌ترین آن‌ها انتخاب شد.

مهجوری تصریح کرد: محورها شامل یادواره‌های شهرستانی، سرکشی از خانواده شهید و برگزاری یادواره خانگی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج با حضور همرزمان شهید و همسایگان، خاطره گویی رزمندگان و خاطرات خانواده شهدا بود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطرنشان کرد: عفاف و حجاب، فرزندآوری و افزایش جمعیت، جهاد تبیین، تئاتر، نمایش، گردشگری، نشاط و شادابی و امیدآفرینی از دیگر محورهای این جشنواره بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار