ملت نظام و رهبری را هیچ وقت تنها نمی‌گذارند

پیشکسوت دوران دفاع مقدس، گفت: ملت ایران در سخت‌ترین شرایط پشتیبان نظام و رهبری بوده و هیچ وقت این ۲ رکن را تنها نگذاشتند.
کد خبر: ۹۵۶۹۵۷۵
|
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

ملت نظام و رهبری را هیچ وقت تنها نمی‌گذارند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار رحیم‌ نوعی‌اقدم عصر امروز در یادواره شهدای کربلای پنج در مسجد نواب صفوی اردبیل، اظهار داشت: ما باید قدردان مردم و حضور گرم آنها در صحنه‌های مختلف باشیم و همواره خود را خدمتگزار و نوکر آنها بدانیم.

وی تصریح کرد: این ملت 44 سال است که در حوادث مختلف پای نظام و انقلاب بوده و همه تهدیدها و فشارها را تحمل کردند و ضرورت دارد مسئولان در کنار رفع مطالبات آنها، تکریم و احترام به آحاد جامعه را مورد توجه قرار دهند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: فرهنگ اسلامی و دینی حکم می‌کند که با دید احترام و ادب با مردم و ارباب رجوع رفتار کنیم، چرا که این ملت کاری کردند که بعد از گذشت قرن‌ها آمریکا و سایر سردمداران استکباری وجبی از خاک این کشور را نتوانسته غصب کند و در هشت سال دوران دفاع مقدس عظمت و عزت این ملت در عصر معاصر حفظ شده است.

نوعی‌‌اقدم افزود: دشمن برای رخنه و تجاوز به خاک این کشور خواب‌های پریشانی دیده بود که آخرین مورد این یورش مربوط به هشت سال دفاع مقدس با تحریک صدام بود اما جالب اینکه فرزندان این ملت کاری کردند که دشمن در گام‌های نخست زمین‌گیر شد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا امروز طلبکار و ما بدهکار آنها هستیم و نسل های آینده نیز باید این بدهی خود را به شایستگی در قالب انجام رسالت و وظایف خطیر ادا کنند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس به شرایط کنونی جبهه مقاومت و پیروزی ملت غزه اشاره کرد و ادامه داد: صهیونیست‌ها در این 90 روز نه تنها زمین‌گیر شدند، بلکه در برابر پایداری مردم مظلوم غزه به هذیان‌گویی افتادند و هیچ وقت احساس نمی‌کردند با چنین مقاومتی روبه‌رو شوند.

نوعی‌اقدم اضافه کرد: ملت مظلوم غزه در اوج تحریم‌ها، تهدیدها و یورش رژیم صهیونیستی به عنوان چهارمین ارتش قدرتمند جهان و اولین ارتش قدرتمند منطقه‌ای توانست مقاومت را در رأس امور قرار داده و اجازه ندهد تا یک جریان خاص در منطقه با رفتار و حرکات قلدرمابانه اهداف خود را به پیش براند.

وی قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران را در حوادث اخیر به ویژه جریان سوریه و تقویت جبهه مقاومت یادآور شد و بیان کرد: تمام سردمداران غرب در جریان سوریه خواستند که اسد کنار برود، اما مقام معظم رهبری دستور داد که اسد باید بماند و به همین خاطر ماند و امروز سوریه و ملت آن پیروز میدان است.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود یادآور شد: برخلاف صدام و قذافی که پشتش به سردمداران استکباری گرم بود، اسد پشتیبانی عظیم همچون ولایت فقیه داشت و به همین خاطر توانست بر اجماع جهانی غلبه کند و پیروزی واقعی در منطقه رخ بدهد.

نوعی‌اقدم یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و تصریح کرد: این سردار با عظمت توانست لشگری قدرتمند علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا تشکیل داده و ریشه و بن آنها را از بین ببرد.

وی گفت: امروز فروپاشی رژیم صهیونیستی بنا به پیش‌بینی مقام معظم رهبری نزدیک‌تر از گذشته است و در طوفان الاقصی کمر این رژیم شکسته و با هجوم صد درصدی حماس، اسرائیل بساط خود را از منطقه بر می‌چیند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) عاقبت جنگ غزه را پیروزی جبهه مقاومت و شکست سردمداران غرب و شرق اعلام کرد و افزود: اگر حزب الله لبنان با تمام توان وارد میدان شود، اسرائیل حتی 10 روز نیز نمی‌‌تواند دوام بیاورد و شکست او حتمی است.

نوعی‌اقدم به انتخابات و حساسیت مشارکت مردم اشاره کرد و ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران مردم پایه است و پایگاه عظیم خود را از مشارکت مردم دارد و قطعا حضور مردم در انتخابات می‌تواند تجلی از قدرت‌نمایی جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این چهار دهه خیلی‌ها تلاش کردند تا از داخل و خارج انتخابات را میدان تاخت و تاز بر مبنای ارزشی و مردم‌سالاری دینی قرار دهند، اما شکست خورده و این حقیقت روشن شده که مردم طرفدار نظام و مردم هستند.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس به حساسیت انتخابات 11 اسفندماه اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری نیز از همه آحاد جامعه خواستند تا با هر انگیزه و سلیقه در انتخابات شرکت کرده و زمینه اعتلای امنیت، اقتدار و عزت انقلاب اسلامی را با حضور در پای صندوق‌های رأی فراهم آورند.

نوعی‌اقدم اضافه کرد: انتظار می‌رود مسئولان استانی، هیئت نظارت و شورای نگهبان با سعه‌صدر بیشتر با کاندیداها رفتار کرده و زمینه مشارکت بالا را در انتخابات را فراهم کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار