در یک مهمانی خاص چه گذشت؟

دهه هشتادی هایی که پای کار انقلابند / عروسی در مدرسه

به همت دانش آموزان یک واحد مدرسه مجتمع فرهنگی آموزشی امام حسین علیه السلام مشهد مقدس ۷ زوج جوان راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۴۸۰
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس دانش آموزان یک واحد دبیرستان امام حسین علیه السلام با برگزاری مراسمی با عنوان مهمانی خاص تمامی هزینه های جهیزیه 7 زوج جوان را تامین و جشن عروسی ویژه ای برای این زوجها برگزار کردند.

در این مراسم که تعدادی از والدین دانش آموزان نیزحاضر بودند گروه فرهنگی مجید و امید به اجرای برنامه های شاد ومفرحی پرداخته و با مولودی خوانی سید مصطفی قدمگاهی ادامه یافت.

بین نسل جدید و دهه اول انقلاب فاصله ای نیست

حجت الاسلام مهدی جعفری مسئول موسسه علمی فرهنگی امام حسین علیه السلام خراسان رضوی بااشاره به کار ارزشمند و خداپسندانه این دانش آموزان گفت: اینگونه اقدامات حاکی از پیوند عمیق نسل جدید با ارزش‌های اسلامی است و این نشان می‌دهد که دهه هشتادی ها و دهه نودی ها همچنان پای انقلاب اسلامی هستند و حرکت عزیزان دانش آموز حکایت از فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی است که در قلب و دل آنها موج می‌زند.
بر اساس گزارش حجت الاسلام جعفری برای ۷ سری جهیزیه ای که به همت دانش آموزان تهیه شده ۷۰۰ میلیون تومان والدین خیر هزینه کرده اند.
مسئول موسسه علمی آموزشی امام حسین علیه السلام در استان خراسان رضوی تاکید کرد بنا داریم اینگونه اقدامات ابتکاری را به مدارس سراسر استان توسعه دهیم و مشارکت دانش آموزان را در این مسیر مدیریت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار