خبرهای داغ:

اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در شاهرود

شاهرود_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از اجرای طرح پیشگامان امنیت در سطح شهرستان شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۳۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ علیرضا شائینی گفت: پلیس‌های تخصصی انتظامی شهرستان شاهرود در راستای اجرای طرح‌های انتظامی ویژه پیشگامان امنیت با اشرافیت اطلاعاتی و ردزنی‌های هدفمند و تخصصی این طرح را اجرایی کردند.
او با بیان اینکه با هدایت اطلاعاتی و همکاری و هم افزایی پلیس‌های تخصصی پاتوق‌های معتادان و خرده فروشان جمع آوری شد افزود: بیش از ۱۰۰۰ لیتر گازوئیل خارج از شبکه توزیع توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف ۱۳ تبعه بیگانه بدون مجوز توسط ماموران کلانتری ۱۴ رویان دستگیر و یک قبضه سلاح وینچستر و ۱۳ عدد فشنگ شکاری توسط پلیس اطلاعات و امنیت کشف که از جمله دستاورد‌های اجرای این طرح ۲۴ ساعته است.
فرمانده انتظامی شهرستان به توقیف ۲ خودرو متخلف با خلافی میلیونی توسط پلیس راهور شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد در اجرای این طرح ۱۷ نفر تبعه بیگانه، معتاد و ... دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی خواهند شد.
سارقان اماکن خصوصی شاهرود دستگیر شدند
شائینی از دستگیری سارقان حرفه‌ای سابقه دار اماکن خصوصی با ۵۰ فقره سرقت خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و باغات سطح شهرستان شاهرود و بخش بسطام، بررسی موضوع به صورت ویژه و تخصصی در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
او با اشاره به گشت زنی‌های هدفمند و شبانه روزی، ماموران اضافه کرد سرانجام زحمات ماموران انتظامی به بار نشست و سارقان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: متهمان که ۲ نفر بومی و غیر بومی و از سابقه داران به نام و حرفه‌ای هستند در بازجویی‌های پلیسی به ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی از جمله باغات و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان شاهرود اعتراف کردند
او با اشاره به کشف لوازم سرقتی و تحویل آن به مال باختگان از شهروندان خواست در ساختمان‌های نیمه کاره از نگهبان قابل اطمینان استفاده و از رها کردن اموال با ارزش در ساختمان‌های در حال احداث خودداری کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار