دشمن فرهنگ شهادت را هدف قرار داده است

فرمانده سپاه شهرستان سرعین گفت: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند .
کد خبر: ۹۵۶۹۲۹۶
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

دشمن فرهنگ شهادت را هدف قرار داده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: شاپور حسن زاده  امروز  در یادواره شهدای والامقام روستای بیله‌درق و شهدای حمله تروریستی کرمان با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید سید رضی موسوی، با اشاره به جایگاه رفیع شهیدان گفت: یادواره شهدای والامقام مجلس عزا نیست و شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، بلکه این ما هستیم که همواره نیازمند این شهدای والامقام هستیم.

 

وی انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان را از جمله اهداف برگزاری یادواره های شهدا بر شمرد و اظهار کرد: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب است.

 

فرمانده سپاه سرعین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام روستای بیله درق و شهدای حمله تروریستی کرمان بیان کرد: جوانان برومند سرعین و روستاهای این شهرستان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند، و با لبیک گویی به فرمان رهبرشان مرد و مردانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و جان خودشان را برای حفظ دین، اسلام، کشور و ناموس تقدیم کردند.

 

حسن زاده گفت: به اعتراف دوستان و دشمنان، امروز ایران اسلامی با داشتن بیشترین دشمن، در امنیت کامل است و این امر مدیون و مرهون خون شهدای والامقام است.

 

وی افزود: امروز دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی برای رسیدن به اهداف شوم خود فرهنگ شهادت را مورد هجمه قرار داده‌اند و با استفاده از ابزار رسانه و صرف هزینه‌های بسیار در این زمینه که نیروهای رسانه در سه شیف بدون تعطیلی فعالیت می‌کنند، در پی کمرنگ کردن مقام و جایگاه شهدا در جامعه هستند.

 

فرمانده سپاه سرعین با بیان اینکه همه باید از آرمان‌های شهدا دفاع کنند، اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان وظیفه همگانی است، تا دشمنان نتوانند با تحریف واقعیت‌ها به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.

 

وی با اشاره به اینکه دنیا به رهبر معظم انقلاب غبطه می‌خورد، بیان کرد: چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای، یک شخصیت برجسته جهانی و نائب برحق امام زمان(عج) است و با تدابیر هوشمندانه خود توانسته است تمامی نقشه های دشمنان را خنثی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار