سرکشی و دیدار مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي با خانواده 2 شهید در باشت

مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي شهرستان باشت به همراه تعدادی از مسئولان با خانواده دو شهید این شهرستان دیدار و تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۸۸
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از باشت، طیبه گرجی مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي شهرستان باشت به مناسبت هفته مقاومت و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در حاشیه اردوی جهادی یک روزه کلینیک سیار دامپزشکی در روستای دلی رباط شهرستان باشت با خانواده شهید معظم مجید بیات (کاظمی) دیدار کرد.

مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي شهرستان باشت در ادامه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر نیز با حضور سرهنگ غلامشاهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و مدیر جهاد کشاورزی با مادر شهید جهادگر حسین حبیبی دوست دیدار کردند.

سرکشی و دیدار با خانواده 2 شهید در باشتسرکشی و دیدار با خانواده 2 شهید در باشتسرکشی و دیدار مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي با خانواده 2 شهید در باشتسرکشی و دیدار مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي با خانواده 2 شهید در باشتسرکشی و دیدار مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي با خانواده 2 شهید در باشت

سرکشی و دیدار مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي با خانواده 2 شهید در باشتسرکشی و دیدار مسئول کانون بسیج جامعه کشاورزي با خانواده 2 شهید در باشت

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار