اهدای پنج سری جهیزیه به نوع عروسان در سیب و سوران

به مناسبت هفته مقاومت و در راستای محرومیت زدایی به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیب و سوران ۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۴۰
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران ، به مناسبت هفته مقاومت و در راستای ازدواج آسان با حضور حضرت جت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان و بلوچستان ، سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی فرمانده نایه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و اعضای شورای اداری شهرستان ۵ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد.

سرهنگ پاسدار غلامعلی سهرابی فرمانده نایه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: در کنار اهدای جهیزیه، آموزش‌های لازم مانند مشاوره‌های فردی و گروهی زوج‌ها نیز برای تحکیم بنیان خانواده در جهت زندگی مشترک و احترام به یکدیگر ارائه شد.

وی ادامه داد : بسیاری از زوج‌های جوان به ویژه نیازمندان برای آغاز زندگی مشترک با مشکل مواجه هستند و اهدای جهیزیه به آنان می‌تواند جدا از ترویج ازدواج آسان، بسیاری از هزینه‌ها را از دوش آن ها بردارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران تاکید کرد: فرزندآوری، ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی از رویکردهای سپاه و بسیج می‌باشد.

گفتنی است، جهیزیه های تهیه شده سپاه سیب و سوران به ارزش ریالی هر عدد ۴۰۰ میلیون ریال و جمعا به ارزش ۲ میلیارد ریال و شامل یک دستگاه یخچال فریزر، لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون، جاروبرقی و فرش می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار