خبرهای داغ:

سند تحول نمایندگی ولی فقیه در سپاه با رویکرد گام دوم انقلاب تشریح و تبیین شد

سند تحول نمایندگی ولی فقیه در سپاه با حضور مسئولان کشوری و تمامی کارکنان حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام خراسان شمالی تبیین و تشریح شد
کد خبر: ۹۵۶۸۹۸۳
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ در این همایش که صبح روز یکشنبه ( ۱۷ دی ماه) در سالن جلسات سپاه شهرستان بجنورد برگزار شد؛حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه علیه السلام اظهار کرد؛ رژیم صهیونیستی دچار یک بن بست راهبردی شده و قدرت این رژیم برای تغییر شرایط بسیار ضعیف است. 

حجت الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتقال قدرت از غرب به شرق در حال وقوع بوده و این انتقال قدرت برای کشورهای غربی بسیار دردناک و زجر آور است.

وی با اشاره به اینکه این انتقال قدرت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و…. اتفاق افتاده است، بیان کرد: این انتقال قدرت در برخی ابعاد نامحسوس و غیر قابل لمس و در برخی ابعاد دیگر کاملاً مشهود است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان خراسان شمالی تصریح کرد: امروز در سطح بین الملل آمریکا تصمیم گیرنده نیست و این مسئله نشان دهنده افول این کشور در دنیا است.

وی با تأکید بر اینکه با نگاه ریزبینانه می‌توان به دستاوردهای انقلاب پی برد، ابراز کرد: آنچه مسلم است این پیروزی انقلاب اسلامی بود. و در نهایت امروز شاهد این هستیم که قدرت از غرب به شرق در حال انتقال است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار