توزیع متوازن امکانات از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است

وزیر ورزش و جوانان گفت: توزیع متوازن امکانات و توجه به مناطق دورافتاده از سیاست‌های دولت سیزدهم بوده و از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۷۴
|
۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

توزیع متوازن امکانات از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: یومرث هاشمی روز شنبه در آیین بهره‌برداری از سالن چندمنظوره دهستان اینی شهرستان گرمی اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها با توجه به استعدادهایی که در این منطقه وجود دارد می‌تواند به ایران قوی کمک کند و تجربه نشان داده است که بیشتر قهرمانان از مناطق دورافتاره و محروم بوده ‌اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هدف ما این است که با همکاری آموزش و پرورش برنامه استعدادیابی را از مدارس آغاز کنیم و در نهایت بتوانیم استعدادها را شناسایی و با برنامه‌ریزی روی آنها باعث شویم که قهرمانان آینده کشور تربیت شوند.

وی با بیان اینکه نگاه ما رسیدگی به مناطق دورافتاده است، گفت: یکی از ظرفیت‌های خوب شهرستان گرمی دریاچه این شهرستان است که می‌توان با توجه به اقلیم این منطقه روی ایجاد یک پایگاه برای رشته قایقرانی برنامه‌ریزی کرد.

در مراسم افتتاح و بهره‌برداری این سالن ورزشی استاندار اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان، اسبقیان مدیرکل حوزه وزارتی، سیدمومنی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت و شکیبامهر مدیرکل دفتر فنی و مهندسی وزارت حضور داشتند.

سالن چند منظوره شهدای اینی در شهرستان گرمی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال احداث و در اختیار جوانان این منطقه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بسیج: پیش از ظهر امروز با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در تالار وزنه برداری شهدای مدافع حرم اردبیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی استان اردبیل تجلیل شد.وی شب گذشته هم با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.

ارسال نظرات