برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)

اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج مهندسین صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مهندسین بسیجی استان در کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۸۷
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمدکهگیلویه و بویراحمد گفت: اردوی راهیان پیشرفت با هدف اطلاع رسانی قشرهای مختلف جامعه از برکات و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی از جمله صنایع بزرگ و ... در سراسر کشور آغاز برگزار می شود.

سرهنگ عطا یزدان خواه افزود: در این راستا اردوی راهیان پیشرفت سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد همزمان با دهه مقاومت و به مدت سه روز با حضور جمعی از مهندسین بسیجی استان در کرمان برگزار شد.

وی بیان کرد: با توجه به فرارسیدن هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اساتید بسیجی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این اردو  بر سرمزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای شهر کرمان حضور یافتند و نسبت به مقام شامخ سردار دلها و شهدای بین المللی ادای احترام کردند.

وی افزود: مهندسین بسیجی در ادامه این اردو با حضور در کارخانه بزرگ آلومینیوم سازی هراز کرمان از نزدیک با دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه صنعت آشنا شدند.

شرکت صنایع آلومینیوم هزار در سال 1385 با هدف تولید ورق و فویل آلومینیوم برای مصارف صنعتی و لفافهای چند لایه ترکیبی با فویل جهت بسته بندی انواع مواد غذایی ، دارویی ، آرایشی بهداشتی ، ساختمانی ، صنعتی و اولین تولید کننده پاکت های هفت لایه آلومینیوم دار در ایران به نام هزار پک برای بسته بندی و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی و استریل لبنی وآبمیوه تاسیس شد.

محصولات آلومینیوم هزار از سال 1386 با استفاده از آخرین تکنولوژی روز و پیشرفته ترین ماشین آلات روانه بازار مصرف کشور شده است. تمام محصولات این مجموعه دارای پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و پروانه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی می باشند .

ظرفیت مجتمع کارخانجات آلومینیوم هزار 48000 تن در سال است و تعداد شاغلین آن 350 نفر میباشد. این مجتمع مشتمل بر سه کارخانه ذوب و نورد، کانورتینگ و اسپتیک است .

برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)

برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)برگزاری اردوی راهیان مقاومت و پیشرفت بسیج صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد + (تصاویر)

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار