افتتاح "مرکز مشاوره خانواده مهر" در شهرستان مهرستان

سرگرد پاسدارسیدعلیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان گفت: مرکز مشاوره خانواده مهر جهت رفاه حال شهروندان مهرستان با حضور فرماندار و جمعی از شورای اداری افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۶۷
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان میری افزود:این مرکز مشاوره خانواده با پشتیبانی و تجهیز معاونت اجتماعی بسیج جهت مشاوره تخصصی برای جلوگیری از آسیب‌های خانوادگی واجتماعی آماده خدمات رسانی به مردم شريف مهرستان می باشد.
این مقام مسئول به اهداف وبرنامه های مرکز مشاوره اشاره داشت و گفت:پیشگیری از اعتیاد ،مشاوره قبل و بعد ازدواج ،طلاق،افزایش جمعیت،ازدواج آسان ،تربیت کودکان و نوجوانان، مشاوره حقوقی ،و... از اهداف و برنامه‌های این مرکز مشاوره برای شهروندان هستند.
وی ادامه داد: دفتر مرکز مشاوره خانواده مهر در محل سایت اداری ،دارای سه نفر مشاور با مدرک کارشناسی ارشد در رشته ای تخصصی روانشناسی از جوانان بومی شهرستان مهرستان بعنوان رئیس، مدیر فنی و مشاور ، که همه روزه در خدمت مردم شريف مهرستان می باشند.
وی درپایان خاطرنشان کرد:کمپ ترک اعتیاد هم با مشارکت و همراهی معاونت اجتماعی سپاه ان شاءالله تا پایان سال جهت بهرمندی مردم شريف مهرستان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار