خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

عاملان جنایت گلزار شهدای کرمان منتظر پاسخ محکمی باشند

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: عاملان جنایت اخیر پاسخ سخت و محکمی از فرزندان ملت در نیروهای مسلح دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۶۶
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار عباسقلیزاده در سخنرانی تجمع امروز مردم تبربز در محکومیت جنایات اخیر در گلزار شهدای کرمان گفت:  بواسطه رهبری های داهیانه امامین انقلاب و حضور مردم در صحنه های مختلف، توطئه های دشمنان خنثی شده است.

وی افزود: امروز دشمن به مرحله استیصال رسیده، تحریم نتیجه نداده، فتنه داعش توسط سردار سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورده و خط اختلاف و تفرقه در داخل شکسته شده است.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: دشمن بخوبی می داند که انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف بر آن ها غالب شده و جنایت اخیر نیز واکنش انفعالی به شکست های اخیر استکبار و صهیونیزم جهانی از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با اقدامات تروریستی می‌خواهد محبت و علاقه مردم به سردار سلیمانی را کمرنگ کند اما باز دچار اشتباه محاسباتی شده است، اظهار کرد: ملت ایران همواره در امتحانات سربلند بیرون آمده و شکست و شرمندگی را به دشمن تحمیل کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، یادآور شد: امتحان بزرگ امسال، انتخابات مجلس و خبرگان است که ملت بمانند همیشه از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار