فرمانده سپاه میانه:

شهید سلیمانی همواره با لشکری از شهدا همراه بود/انتخابات از مهم‌ترین مولفه‌های امنیت است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در یادواره شهدای مقاومت و سردار سلیمانی، گفت: شهید سلیمانی همواره با لشکری از شهدا همراه بود و شهدا او را یاری می‌کردند.
کد خبر: ۹۵۶۸۳۱۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با بیان اینکه ملت برای ماندگاری انقلاب، سرداران بزرگی را تقدیم کرده‌اند، متذکر شد: امثال شهید صیادشیرازی، متوسلیان، سلیمانی و ... ریشه‌های انقلاب را محکم و استوار کرده‌اند.

   وی این شهدا را انسان‌هایی بسیار تاثیرگذار توصیف کرد که هم در طول حیات، منشا خیر کثیر بوده‌اند و هم شهادتشان منشا خیر و برکت بود.

   وی جوانان را به پیروی از مکتب شهدا فراخواند و گفت: اگر زندگانی ما باید شهدایی و امام زمانی باشد، از انحراف و کج‌روی در امان خواهیم بود.

   بیرامی امر به معروف را از مهم‌ترین شاخصه‌های رفتاری شهدا برشمرد و اظهار داشت: اگر امر به معروف در جامعه‌ای جریان نداشته باشد، منکرات و عاملان به منکر در آن جامعه، فرصت رشد خواهند یافت.

   فرمانده سپاه میانه در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت برگزاری انتخاباتی باشکوه تاکید کرد و انتخابات را یکی از مهم‌ترین مولفه‌های امنیت کشور برشمرد که مسیر رشد و پیشرفت کشور را هموارتر می‌کند.

   بیرامی افزود: انتخابات، مظهر اقتدار و یکی از ابزارهای مهم قدرت کشور و اهرم فشار بر دشمن است و مشارکت حداکثری و انتخاب افراد دلسوز و آشنا به درد مردم، مجلسی قوی و گره‌گشا خواهد ساخت.

   به همت پایگاه امام حسن عليه‌السلام حوزه شهید تندگویان، یادواره شهدای مقاومت و سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، با شرکت ده‌ها نفر از بسیجیان در مسجد امام حسن عليه‌السلام میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار