خبرهای داغ:

همزمان با سراسر کشور ؛ مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان باغملک برگزار شد

کد خبر: ۹۵۶۸۲۴۳
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴

 

 

با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ، دادستان عمومی و انقلاب و رئیس دادگستری ، امام جمعه شهرستان ، حجت الاسلام و المسلمین فاضلی از خراسان ، جمعی از مسئولین ، روحانیون ، بسیجیان ، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و عموم مردم همیشه در صحنه چهارمین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان باغملک برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین سید سبحان میرسالاری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه باغملک ضمن خیر مقدم به حاضرین و تسلیت سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک ایام ولادت با سعادت صدیقه زهرا (س) گفت: مردم شریف و ولایی باغملک امروز به طور مفصل برنامه برای سردار دلها دارند و ارادت خود را همیشه ثابت کردند.

 

وی افزود: باید از سردار سلیمانی بپرسیم که چه شد که ماندگار شدی و ۴ سال بعد از شهادتت هنوز عاشقانت مشتاق تر هستند و بدانید که مکتب امام خمینی(ره) از مکتب فاطمی نشات میگیرد و مکتب حاج قاسم از مکتب امام خمینی(ره) نشات می گیرد و مکتب آیت الله مصباح یزدی نیز از امام روح الله نشات میگیرد و همه سربازان این اسلام هستند.

 

حجت الاسلام و المسلمین میر سالاری با اشاره به شاگردان امام خمینی(ره) که یکی میشود شیخ زکزاکی و دیگری سردار حاج قاسم ادامه داد: ما به آمریکای جنایتکار میگوییم که گرد و خاک نکند و شهادت برای ما تبریک است و بدانند که بزرگان آمریکا یک ناخون کوچک سردار ما نخواهند شد.

 

در پایان از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم باغملک تجلیل به عمل آمد. 

 

گفتنی است که شهرستان باغملک هفت شهید مدافع حرم به نام های شهید محمد رضا علیخانی ، شهید فرامرز رضا زاده ، شهید حمید رضا فاطمی اطهر ، شهید فرزاد زنگنه ، شهید داوود نریمیسا ، شهید مجتبی زکوی زاده ، شهید رضا عادلی کرد زنگنه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار