خبرهای داغ:

ضرورت تبیین خدمات به مردم در راستای امیدآفرینی

رئیس هیأت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور با بیان اینکه این همایش های محلی برای افزایش همکاری ها و همبستگی ها در جهت خدمت رسانی می باشد گفت: نیاز است خدمات ارائه شده در جهت جهاد تبیین و امید آفرینی به مردم نشان داده شود.
کد خبر: ۹۵۶۸۱۷۹
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

 

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور در نخستین آیین نکوداشت و تکریم موسسات خیریه، گروه های جهادی و تشکل های مردمی استان سمنان با بیان اینکه این همایش های محلی برای افزایش همکاری ها و همبستگی ها در جهت خدمت رسانی می باشد گفت: نیاز است خدمات ارائه شده در جهت جهاد تبیین و امید آفرینی به مردم نشان داده شود.

وی افزود: حادثه تروریستی کرمان نشان داد دشمن از هر زمان دیگری درمانده تر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین کازرونی تصریح کرد: ایمان در بخشش مال بیشتر نشان داده می شود و شما با خدمت رسانی و بخشش مال جز اولیا الهی هستید.

وی افزود: خدمت رسانی و انفاق در راه خدا از شما خیرین نماد بارز ایمان و اعتقاد بوده که بسیار ارزشمند و نزد خدا ماندگار است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان در نخستین آیین نکوداشت و تکریم موسسات خیریه، گروه های جهادی و تشکل های مردمی استان سمنان گفت: تلاش شما اخروی و نزد خداوند داشته و عمل صالح شما باعث رشد مال و انسان سازی می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) حلقه وصل کمک ها به جامعه هدف بوده و این خدمت رسانی به نیازمندان یک توفیق الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: خدمت به نیازمندان یک سعادت بوده و امروز شما در خط مقدم محرومیت زدایی استان سمنان است.

هاشمی استاندار سمنان در نخستین آیین نکوداشت و تکریم موسسات خیریه، گروه های جهادی و تشکل های مردمی استان سمنان با بیان اینکه هر جا کار با محوریت مردم بوده موفق بوده ایم گفت: خیریه ها و گروه های جهادی و تشکل های مردمی پرچمداران نهضت محرومیت زدایی هستند.

وی افزود: اگر امروز موفقیتی در حوزه های مسکن، آموزش، اشتغال، ازدواج آسان و ... در استان به دست آماده همه آنها به دلیل تلاش شما در راه خدمت رسانی بوده و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

استاندار سمنان با بیان اینکه استان سمنان در بحث خیرین و خدمت رسانی به نیازمندان پرچمدار کشور است تصریح کرد: امنیت استان سمنان مدیون وحدت، بصیرت مردم و خون پاک شهیدان است.

وی افزود: مشارکت قوی در انتخابات امروز یک وظیفه بوده و باید همه کسانی که جامعه هدفی دارند تلاش خود را برای پای کار آوردن و مشارکت قوی در انتخابات انجام دهد.

هاشمی استاندار سمنان افزود: نگاه دولت حمایت از تشکل های مردم نهاد بوده و اعتقاد ما سپردن کار به مردم است.

ذوالفقاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان در نخستین آیین نکوداشت و تکریم موسسات خیریه، گروه های جهادی و تشکل های مردمی استان سمنان گفت: ترویج نظام خیر و احسان در کشور از اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی افزود: گروه های جهادی و خیریه ها بازوان توانمند کمیته امداد در راستای خدمت رسانی بوده و عملکرد آنها هم راستا با کمیته امداد می باشد.

ذوالفقاری تصریح کرد: استاندارد سازی خدمات امروز یکی از الزامات بوده که باید برای اجرای آن نظام واحدی برای خدمت رسانی در استان تدوین شود.

در پایان این برنامه از ۵۴ موسسه خیریه، گروه جهادی و تشکل های مردم نهاد استان در نخستین آیین نکوداشت و تکریم موسسات خیریه، گروه های جهادی و تشکل های مردمی استان سمنان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار